مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در نشست خبری پنجمین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران بزرگ گفت: تاکنون ۲۵ اردوی جهادی شامل ویزیت رایگان در این مناطق ارائه شده است.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۶۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
 
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، شاهرخی، مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی با بیان اینکه بیشتر خدمات تیم‌های بسیج پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در چهار محله جوادیه، چهاردانگه، صالح آباد و تقی آباد تهران ارائه  می شود، گفت:   تاکنون ۲۵ اردوی جهادی شامل ویزیت رایگان در این مناطق ارائه شده است.

وی به خدمات ارائه شده به مردم حاشیه نشین ساکن در قلعه سیمون تهران واقع در جنوب شرقی این شهر اشاره کرد و افزود: ۵۰ خانوار در این قطعه ساکن بودند که از وضعیت مناسبی نداشتند و به آن‌ها آذوقه رسانی می‌شد در هر حال با کمک یک خَیِر ۵۰ خانه مسکونی برای آن‌ها در قالب شهرک قلعه سیمون احداث شده است.

شاهرخی افزود: در روستای زهک نیز که زندگی ۵۰ خانوار این روستا نیز به مانند خانوار‌های قلعه سیمون است با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام خدماتی را ارائه کرده ایم که یک خیر نیز آماده شده تا یک قطعه زمین را جهت احداث واحد‌های مسکونی برای اهالی این روستا اهدا کند.

شاهرخی تصریح کرد: برای ساخت هر واحد مسکونی در روستای زهک ۱۰ میلیون تومان نیاز است در هر حال در شأن حرم امام خمینی نیست که چنین منطقه‌ای در نزدیکی آن باشد.

وی افزود: تصمیم بر این است تا ۵۰ واحد مسکونی برای خانوار‌های روستای زهک احداث و یک خانه بهداشت در حد امکانات ابتدایی نیز ایجاد شود.

ارسال نظرات