فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

تلاش دشمنان تغییر مولفه های موفقیت به نقاط ضعف است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمنان با برنامه ریزی دراز مدت و وقت گذاری همه تلاش خود را به کار بستند تا مولفه‌ها و کلیدهای موفقیت ما را به نقطه ضعف تبدیل کنند.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۸۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اخیر در اهواز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همه تلاش رسانه‌ای و فرهنگی را به کار بستند تا فرهنگ عاشورا را از ملت بگیرند؛ دشمنان با برنامه ریزی دراز مدت و وقت گذاری همه تلاش خود را به کار بستند تا مولفه‌ها و کلید‌های موفقیت ما را به نقطه ضعف تبدیل کنند.

سردار فتح‌الله جمیری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان علیه فرهنگ شهادت‌طلبی ملت ایران، اذعان داشت: شما ببینید دشمنان برای تضعیف جایگاه رهبر انقلاب هرچه در دست داشتند به میدان آوردند، بسیاری از مسائل بی‌ربط و تخریب کننده را به رهبری نسبت دادند تا رهبری و شخصیتی که باید این جامعه را به حرکت درآورد با این تبلیغات سو نتواند به نتیجه برسد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، وحدت را یکی دیگر از مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: دشمنان برای از بین بردن وحدت ملت ایران از هیچ اقدامی فروگذار نکردند و با سیاست ایجاد گروه‌های مختلف چپ راست و اختلاف‌های قومیتی روی از بین بردن مولفه‌های قدرت سرمایه گذاری کردند.

سردار جمیری، فاصله انداختن بین نظام و مردم را از دیگر سیاست‌های شیطانی استکبار دانست و اظهار داشت: ما اگر می‌خواهیم راه شهدا و مسیر آزادگان و جانبازان را که مفتخریم همان راه سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و ختم آن برافراشتن پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله است ادامه دهیم باید مولفه‌های موفقیت دوران دفاع مقدس را در راس برنامه‌ها و فعالیت‌های خود قرار دهیم.

وی مشکلات اقتصادی جامعه را یادآور شد و تصریح کرد: امروز برای ما سخت است در جامعه و کشوری که هم سرمایه، هم منابع و هم نیروی انسانی دارد فرزندی گرسنه سر بر زمین بگذارد و بخوابد، محتاجی نتواند آسایش خانواده را خود را تامین کند؛ امروز بسیج هم توانایی و هم وظیفه دارد تا در خط مقدم خدمت به مردم فعالیت و تلاش کند.
ارسال نظرات