خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین اظهار کرد: نفوذ جمهوری اسلامی در دل ملت‌های منطقه آن‌قدر زیاد است که آمریکا در هرجای منطقه پا می‌گذارد، سایه سنگین نفوذ جمهوری اسلامی را در آنجا احساس می‌کند.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۹۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی ، دفاع از ارزش های اسلامی و عقیده بود که توانستیم با اقتدار در برابر تمام جهان ایستادگی و مقاومت کنیم، رزمندگان دوران دفاع مقدس که بیشتر آنها در سن جوانی بودند جانانه در برابر دشمنان ایستادند تا اسلام و انقلاب پایدار و استوار بماند.
وی خاطر نشان کرد: الگوی هشت سال دفاع مقدس که بر مبنای فرهنگ عاشورا و اصول و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) استوار و رزمندگانی مؤمن، انقلابی، شجاع، شهادت‌طلب و مسلمان برابر دشمن را معرفی کرده است.
صادق پور یادآور شد: امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس از جنگ بعنوان نعمت الهی برای کشورمان یاد کردند زیرا سبب شد فرهنگ ایستادگی، مقاومت و پایداری نهادینه شود و اینگونه کشور را در برابر زیاده خواهان عالم بیمه کرد.
این مسوول بیان کرد: باید با برنامه ریزی دقیق نسل سوم و چهارم انقلاب را با مفاهیم ارزشمندی همچون فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، روحیه انقلابی و فرهنک کار و تلاش جهادی آشنا کنیم، امروز هم راه برون رفت از غالب مشکلات کشور مدیریت و فرماندهی جهادی و انقلابی و استفاده نسل جدید از تجارب ارزشمند دوران دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین تصریح کرد: احیای فرهنگ جهاد و شهادت از برکات این انقلاب بود، ملت ایران همیشه مدیون از خودگذشتگی شهدا و جانبازان خواهند بود، هفته دفاع مقدس روزهای پاسداشت ایثار بی دریغ جان ومال در راه اعتلای دین ومیهن ،ویادآورحماسه و رشادت های حماسه سازان بی ادعای وطن است.
صادق پور گفت: در دوران دفاع مقدس به‌تازگی نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل‌گرفته بود و حامیان رژیم بعثی عراق ما را در محاصره اقتصادی قرار داده بودند، ولی رزمندگان ما در جنگ تحمیلی صحنه‌های ماندگار را رقم زدند.
وی ابراز کرد: دشمنان در مطالعات خود به این نتیجه رسیده‌اند که اگر می‌خواهیم زنجیره شکست‌ها در مقابل ملت ایران قطع شود، باید فرهنگ عاشورا از ملت ایران گرفته شود تا مقاومت مردم از بین برود.
صادق پور تأکید کرد: دفاع مقدس ما تجربه‌ای پیش روی ما است که با الهام از فرهنگ عاشورا ما یاد گرفته‌ایم در مقابل زیاده‌خواهی، ظلم و ستم دشمن ایستادگی کنیم و حتی باید در این مسیر جان خود را نثار کنیم.
این مسوول عنوان کرد: امروز به برکت دفاع مقدس و ایستادگی الهام گرفته از فرهنگ عاشورا نقطه‌ضعف خودمان را به نقطه قوت تبدیل کرده‌ایم و اگر در دوران دفاع مقدس حتی سیم‌خاردار نداشته‌ایم، ولی در حال حاضر پیشرفته‌ترین تجهیزات دفاعی و نظامی را به مرحله تولید انبوه رسانده‌ایم.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین بابیان اینکه در حال حاضر دشمن دیگر به خود اجازه نمی‌دهد که از گزینه نظامی روی میز صحبت کند، ولی درگذشته ما را با حملات نظامی تهدید می‌کرد، بیان کرد: نفوذ جمهوری اسلامی در دل ملت‌های منطقه آن‌قدر زیاد است که آمریکا در هرجای منطقه پا می‌گذارد، سایه سنگین نفوذ جمهوری اسلامی را در آنجا احساس می‌کند.
وی یادآور شد: هدف دشمنان از فشار‌های اقتصادی تسلیم شدن ملت ایران و پذیرش ذلت و خواری است و آن‌ها از بین بردن مؤلفه‌های امنیت، اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی را هدف قرار داده‌اند.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها