خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:

در شرایط کنونی به روحیه و تفکر دوران دفاع مقدس نیاز داریم

سئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: در شرایط کنونی به همان روحیه و تفکری نیاز داریم که در 8 سال دفاع مقدس داشتیم.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۹۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجّت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت حوزه شهید باکری ارومیه در مسجد بزرگ شاهرخ آباد برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی بود که باور به خدا داشت و افرادی تربیت کرد که بی نظیر بودند و مردان بزرگ و اسوه تاریخ بودند.

این مسئول با اشاره به سخن شهید والامقام ابراهیم همّت، گفت: کسانی که در پاتک های جزیره در مقابل دشمن ایستادند یقینا اگر در کربلا بودند از یاران امام حسین (ع) می بودند.

وی با اشاره به امنیت بالای کشور، گفت: روزی بود که جاده های این استان امنیت نداشت در این شهر نمی توانستید به راحتی به شهری دیگر بروید، گروهک های ضد انقلاب پاسداران را زنده سلاخی می کردند، امروز امنیتی که این شهداء خلق کردند بی نظیر است.

سرایی گفت: امام (ره) باور به مردم داشت و مردم را می شناخت و به خاطر همین فرمود که ملت ایران بالاتر از ملت زمان رسول الله (ص) است، چرا که آنها پیغمبر (س) را می دیدند و می دیدند که ایشان با وحی ارتباط دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان با اشاره به تاثیر راهیان نور اظهار داشت: در زمینه دفاع مقدس بسیج بیشترین تاثیر گذاری را دارد، در کجا دیده اید که در اول سال حدود 5 میلیون نفر در زمان عید به سمت شلمچه و طلائیه بروند؟ درست در زمانی که همه به سفر و تفریحات تعطلیاتی مشغول می شوند عده ای هم به زیارت شهدا می روند، در این خاک خون هزاران انسان مومن و متدین و ولایت مدار و تکیلف گرا به زمین ریخته شده است، اگر کسی بخواهد از آنجا سوغات بیاورد بهترین سوغات خاک پاک و مقدس شلمچه است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: زمان بزن و در رو تمام شده. اگر تا دیروز زدن ناو های آمریکایی برایمان افسانه بود امروز به حقیقت پیوسته است، جمهوری اسلامی موشک هایی را طراحی کرده که رعشه بر اندام نظام سلطه، آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونیستی می اندازد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظرات