حجه الاسلام غلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن به قصد از بین بردن اعتقادات و باورهای مردم، اربعین را مورد هدف قرار داد، گفت: باید عرصه را از آنان بگیریم زیرا اربعین مفهوم واقعی عاشوراست و تصویر درستی از عزاداری ها را به نمایش می گذارد.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۰۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  حجت‌الاسلام والمسلمین «یدالله غلامی» مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران  در همایش «یاد یاران» ویژه روحانیون و طلاب رزمنده که در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی تاکنون جنگ نظامی، فرهنگی، عقیدتی را با موفقیت پشت سر گذاشت، اظهار داشت: در جنگ اقتصادی نیز با فرماندهی مقام معظم رهبری به پیروزی می رسیم.
 
وی به ایستادگی ملت ایران در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در جنگ فرهنگی نیز به رغم تلفات سنگین، دشمن را ناکام کردیم.

حجت الاسلام غلامی با عنوان اینکه در جنگ فرهنگی شهید حججی ها تربیت شده اند، افزود: در جنگ اقتصادی وظیفه دفاع از ارزشها و مقابله با تهدیدات دشمن را داریم و خوشبختانه در همه عرصه ها تاکنون موفق بوده ایم.
 
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن به قصد از بین بردن اعتقادات و باورهای مردم، اربعین را مورد هدف قرار داد، گفت: باید عرصه را از آنان بگیریم زیرا اربعین مفهوم واقعی عاشوراست و تصویر درستی از عزاداری ها را به نمایش می گذارد.
 
این مسئول، اربعین حسینی را نماد اتحاد و وحدت برشمرد و افرود: دشمنی که قصد داشت اعتقادات مردم را در دهه ۷۰ از بین ببرد ناکام کردیم و امروز در جنگ اقتصادی دشمن  نیز با درایت مقام معظم رهبری بر استکبار پیروز خواهیم شد.
 
 غلامی ریشه مشکلات را ناشی از برخی سوء مدیریت‌ها دانست و گفت: جنگ تحریف تاریخ انقلاب و امام راحل از جنگ‌های پیش رو است و روحانیت موظف است لباس رزم بپوشد و برای مقابله در این عرصه پیشگام شود.
 
وی افزود: اگر عاشورا را هرساله ارج نمی نهادند و مجالس سوگواری را گرم نمی کردند امروز تاریخ عاشورا را نیز تحریف می‌کردند.
 
این مسئول با بیان اینکه جنگ تحریف تاریخ انقلاب خطرناک است، چگونگی و چرایی دفاع مقدس را 2 مطلب مهم و اساسی عنوان کرد و افزود: چگونگی دفاع مقدس در بیان خاطرات و تدوین کتب و... پرداخته شد و باید به چرایی این حماسه بپردازیم که جانفشانی ها و رشادت های ملت ایران که نمونه آن روحانیت است، زیر سوال نرود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها