خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز ؛
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز از سربازان وظیفه ستاد سپاه نینوا گلستان تجلیل شد
کد خبر: ۹۰۶۲۰۰۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، در این مراسم حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اهمیت و جایگاه سرابازن در حفظ و حراست از میهن اسلامی ایران پرداخت و گفت: اگر سربازان ما در زمان جنگ سلاح نداشتند اما سلاح برنده تر بنام دین داشتند که توانستند بر دشمن غلبه کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از راه های گوناگون در صدد ضربه زدن به نسل جوان جامعه است افزود: دشمن می خواهد غیرت دینی که بزرگترین سلاح در مقابل دشمنان است را از جوانان این مرز و بوم بگیرد تا با این ترفند ملت ایران را به زانو در بیاورند ف اما جوانان و سربازان ما همانند جوانان دوران دفاع مقدس هوشیار و بیدار هستند.

سرهنگ سید علی مهاجر معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان هم در این مراسم ضمن تجلیل و قدردانی از خدمت صادقانه سربازان در طول سربازی گفت: عاقبت بخیری در گروی ادامه ی راه شهداست و وظایفی که به شما سربازان اسلام محول شده بخوبی ادای دین بکنید که این هم موجب خشنودی شهدا خواهد شد.

مهاجر با اشاره به اینکه برکات و دستاورد های دفاع مقدس برای ملت ایران گفت: امروز تمام پیشرفت های ملت بزرگوار ایران ما حصل دفاع مقدس می باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها