اساتید بسیجی استان اردبیل در بیانیه ای جنایت تروریستی اهواز را محکوم کردند .
کد خبر: ۹۰۶۲۰۱۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

محکومیت جنایت تروریستی و ذلیلانه مزدوران دشمنان انقلاب اسلامی

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، اساتید بسیجی استان اردبیل در بیانیه ای ، جنایت تروریستی اهواز را محکوم کردند .

 

متن این بیانیه به این شرح است: 

 

باسمه تعالی

 

 بار دیگر راهبرد دشمنی سخت افزاری، نرم افزاری وکینه عمیق قماربازان مُنحَطّ غربی  و عبری به محوریت آمریکا،  اسرائیل و انگلیس و دلالی قارون­‌های هتّاک و ذلیل در طراحی توطئه تروریستی علیه مردم قهرمان‌­پرور و هویت­‌مدار شهر اهواز خودنمایی کرد.

مزدورانی که با ذلت تمام، اجیر و اسیر سرویس‌­های قسم‌خورده دشمنان اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) و انقلاب اسلامی ایران دست به خیانت و جنایت زدند. تروریست­‌های وحشی‌­ای که بازنمایی از اوج حقد و حسد استکبار جهانی و دولت­‌های مُرتجع و وابسته به اندیشه‌های صهیونیستی هستند.

تکفیری­‌های پست و منافقی که با تحریک و تجهیز پول­‌های به یغما رفته ملت­‌های منطقه، در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (علیه السلام) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اندیشه پیوسته عناد و لجاجت­ آمیز خود با انقلاب اسلامی ایران را بیش از پیش آشکار کردند؛ غافل از اینکه بزرگتر از آن­ها  مانند آمریکای غارتگر، رژیم صهیونیستی اشغالگر، صدام جنایتکار و ... در مدت چهل سال اقتدار و افتخار غرورآفرین انقلاب اسلامی در داخل و خارج هیچ غلطی نتوانستند بکنند و قطعاً از این به بعد هم در سایه‌­سار رهبری و کیاست فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه­‌ای (مُدَّ ظِلُّهُ العالی) و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح به ویژه پاسداران سبزپوش و بسیجیان جان برکف، دشمنان هیچ غلطی نخواهند توانست بکنند.

ما بسیجیان و دانشگاهیان استان اردبیل به ویژه اساتید بسیجی، ضمن تسلیت شهادت جمعی از فرزندان برومند خطه شهیدپرور و سنگربانان کیان انقلاب اسلامی در شهر اهواز به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از مسئولین کشور به ویژه فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصرّانه استدعا داریم که در راستای استیفای حقوق ملت عزیز و شریف ایران، با اقتدار سهمگین خود در برخورد با عوامل بیرونی و درونی اقدام تروریستی ۳۱ شهریور ماه که منجر به شهادت جمعی از هموطنان شد، موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آورده و نقطه عطفی در شروع عملیاتی شدن درخت تنومند و پرثمر انقلاب اسلامی بعد از چهل سالگی شوند.

 

سازمان بسیج اساتید استان اردبیل

ارسال نظرات