خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: هدف دشمن در جنگ اقتصادی امروز از بین بردن انسجام درون نظام و براندازی آن است که هوشیاری بازاریان را می‌طلبد تا در زمین دشمن بازی نکنند چراکه در نوک این مبارزه اقتصادی بازاریان و کسبه قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۴۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

بازاریان و کسبه در نوک مبارزه اقتصادی قرار دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، جلسه هم اندیشی روسای اتحادیه‌های صنفی و هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان و رئیس اداره صنعت و معدن و تعدادی از بازاریان شهرستان رزن با حضور فرمانده سپاه ناحیه رزن به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل اتاق اصناف رزن برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن در این جلسه ضمن یادآوری خدمات وحمایت‌های همه جانبه بازاریان در طول جنگ تحمیلی و نقش این قشر عظیم در پشتیبانی از جنگ تحمیلی اظهار داشت: نقش فعلی بازاریان برای مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان در جنگ اقتصادی علیه مردم ایران از آن زمان کمتر نیست.

سرهنگ داوود مهدوی یادآور شد: هدف دشمن در جنگ اقتصادی امروز از بین بردن انسجام درون نظام و براندازی آن، با استفاده از ابزاری مانند عملیات روانی است که هوشیاری بازاریان را می‌طلبد تا در زمین دشمن بازی نکنند چراکه در نوک این مبارزه اقتصادی بازاریان و کسبه قرار دارند.

وی از بازاریانی که در طرح «یک کاسب؛ یک دانش‌آموز» و حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت شرکت کرده بودند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات