مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اصناف همواره با منش اسلامی و اخلاق انقلابی خود چالش های پیچیده سال های جنگ تحریم را مدیریت نموده است.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۸۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
سرهنگ پاسدار علیرضا بخته ای، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: اصناف همواره با منش اسلامی و اخلاق انقلابی خود چالش‌های پیچیده سال‌های جنگ تحریم را مدیریت نموده و همچنان این قشر ولایتمدار حامی بزرگ انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند.

وی افزود: عملکرد مثبت و تحسین برانگیز بازاریان و اصناف در ایجاد نظم، ثبات و برقراری امنیت اقتصادی و جلب اعتماد اجتماعی بعد از انقلاب شکوهمند به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

سرهنگ بخته‌ای ادامه داد: بعد از دوران دفاع مقدس اصناف و بازاریان وارد عرصه سازندگی کشور شدند و آغاز سازندگی کشور نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی بود که جامعه صنفی کشور با حضور در هر عرصه توانستند نقش ارزنده‌ای داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با اهدای ۶۴ هزار شهید که ۲۵۰۰ تن از این شهدا از روسای اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی کشور بودند وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

این مسئول اظهار داشت: برگزاری نشست‌های سیاسی، همایش اصناف و پشتیبانی مردم در حمایت از کالای ایرانی به منظور شکوفایی اقتصادی با الگو گیری از دوران دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا، آموش فقه در بازار، برگزاری شورای قشر، را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در سطح استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برشمرد.
ارسال نظرات