فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ساخت مدارس یک تا 14 کلاسه در مناطق محروم استان با هدف محرومیت زدایی مورد توجه این نهاد انقلابی است.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۹۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبر نگار بسیج از خاش، با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، معاون امور عمرانی فرمانداری خاش، فرمانده سپاه خاش و شماری از مقامات استانی و محلی خاش سه مدرسه ساخته شده به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در مناطق محروم این شهرستان افتتاح شد.

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح این واحد های آموزشی در گفتگو با خبرنگار بسیج در شهرستان خاش گفت: برای اجرای این تعداد واحد آموزشی حدود ۷۵۰ میلیون ریال هزینه شده و بسیار خوشحال هستیم در این فصل از سال فرزندان مردم می‌توانند از امکانات آموزشی بهتری جهت فراگیری علم و دانش بهره ببرند.

وی افزود: کار ساخت و تجهیز افزون بر ۱۸۰ واحد آموزشی را در نقاط مختلف این استان در دستور کار داریم که به تدریج افتتاح می‌شوند.

سردار گشتاسبی اظهار داشت: برای اجرای این تعداد فضا‌های آموزشی افزون بر ۱۷ میلیارد ریال هزینه می‌شود.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ساخت مدارس یک تا ۱۴ کلاسه در مناطق محروم استان با هدف محرومیت زدایی مورد توجه این نهاد انقلابی است.

این مسئول تصریح کرد: مردم یاری و محرومیت زدایی از اولویت‌های مهم سپاه است که از روز‌های گذشته افزون بر ۲۲۵ گروه جهادی سپاه در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا کرده اند و کار خدمت رسانی به اقشار نیازمند را برعهده دارند.

وی افزود: سپاه در حوزه‌های آموزشی، ساخت و تجهیز مدارس و توزیع بسته‌های فرهنگی و اجرای کار‌های عمرانی و مشارکت در امور کشاورزی و اشتغالزایی و ... با جدیت پای کار است.
ارسال نظرات