سومین همایش تجلیل از پیرغلامان، مادحین اهل بیت(ع) و شعرای آیینی در نیشابور برگزار شد

همزمان با ماه محرم الحرام و هفته گرامیداشت دفاع مقدس به همت کانون بسیج مداحان و هیآت مذهبی از پیرغلامان، مادحین اهلبیت علیهم السلام و شعرای آیینی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۹۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسین الهی مقدم، مدیر کانون بسیج مداحان و هیآت مذهبی نیشابور گفت: با توجه به اینکه اساتید پیشکسوت در غربت به سر می‌برند و متاسفانه توجه کمتری به این اساتید می‌شود، اولین همایش تجلیل از پیرغلامان را در شهرستان به همت کانون بسیج مداحان در ماه محرم الحرام سال گذشته و دومین همایش تجلیل را در ایام فاطمیه سلام الله علی‌ها برگزار نمودیم و در این ایام نیز با لطف و عنایت خداوند متعال و ائمه معصومین علیهم السلام سومین همایش را نیز برگزار کردیم.

الهی مقدم افزود: در سومین همایش تجلیل از پیرغلامان، مداحان جوان نیز به اجرای برنامه پرداخته و حجت الاسلام غلامی امام جمعه شهر خرو در خصوص عناوینی چون واقعه عاشورا توسط مداحان، ارزش‌های دفاع مقدس و محکومیت اهانت فرد هتاک به عزاداران حسینی، مطالب مهمی را بیان نمودند.

مدیر کانون بسیج مداحان و هیات مذهبی نیشابور در ادامه با عرض تسلیت ایام محرم الحرام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ضمن محکوم کردن مجدد اهانت فرد هتاک به عزاداران حسینی، از اعلام موضع عموم شخصیت‌ها فارغ از هر گرایش سیاسی، سخنان ارزشمند امام جمعه شهرستان و پیگیری دادگستری استان و زحمات دادستان در بازداشت فرد هتاک، تشکر نموده و ضمن تاکید بر اجتناب افراد از هر گونه اهانت و احساسی عمل نمودن، جهت جلوگیری از مظلوم نمایی فرد هتاک، بر پیگیری امور از طرق قانونی تأکید نمود.

الهی مقدم در پایان ضمن تشکر از حمایت ویژه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور و نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بار دیگر بر پیام وحدت بخشی این جلسات تاکید نموده و رمز موفقیت مادحین و مدیران هیئات مذهبی و شعرای انقلابی را داشتن بصیرت عمیق و پیروی خالصانه از ولایت دانست.

در این همایش از ۱۲ نفر ذاکر پیشکسوت و ۲ نفر شاعر آیینی پیشکسوت تجلیل به عمل آمده و همچنین فرم‌های خادمیاران رضوی میان مداحان در جمع  توزیع گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار