مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند شهرستان شاهرود در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۱۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین ابوذری با اشاره به بازگشایی مدارس و بهار تعلیم و تربیت و تقارن آن با هفته دفاع مقدس گفت: در راستای این پیوند مبارک، بسیج سازندگی سپاه با همکاری و‌همراهی فرهنگی اجتماعی، بسیج مساجد و‌محلات و بسیج اصناف و بازاریان شاهرود اقدام به تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان شهرستان شاهرود نمود.
وی افزود: در این راستا بیش از ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش متوسط هر بسته ۷۰۰ هزار ریال تهیه و یا کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و امداد محله ها در سطح مناطق محروم بخش مرکزی، بسطام و بیارجمند شهرستان توزیع گردید.
مسؤول بسیج سازندگی سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ خدمت رسانی در جامعه و گرامیداشت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس برگزار شد.
وی با بیان اینکه امسال یکی از اولویت های سازمان بسیج خدمت رسانی به مردم است گفت: اقداماتی از این قبیل در راستای خدمت به مردم نیازمند جامعه و فرهنگ‌سازی خدمت رسانی در هر عرصه و در هر قالب و روشی انجام می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها