مراسم یادواره سرداران و ۱۰۴۸ شهید سرافراز آمل در مصلی قدس شهرستان برگزار شد

به مناسبت پاسداشت سی و هشتمین سال آغاز دفاع مقدس، مراسم یادواره سرداران، امیران و ۱۰۴۸ شهید سرافراز در مصلی قدس شهرستان آمل برگزار شد
کد خبر: ۹۰۶۲۱۳۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، این مراسم که با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان، مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور صنایع دفاعی همراه بود، با استقبال پرشور مردم و مسئولین شهرستان آمل همراه شد.

سردار «حسین دهقان» مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح در یادواره سرداران، امیران و هزار و ۴۸ شهید شهرستان آمل، اظهار داشت: ملت ما هیچ وقت رشادت مردم آمل را در ششم بهمن سال ۶۰ که با ایجاد هزاران سنگر در شهر توطئه دشمن را خنثی کردند، فراموش نمی کنند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور صنایع دفاعی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که آمریکا قابل اعتماد نیست، هدف دشمن در هشت سال دفاع مقدس را براندازی نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در طول این ۴۰ سال هر حوادثی که دشمن ایجاد کرد با شکست روبرو شد.

وی به شهادت فرماندهان و مسئولان نظام در عملیات های مختلف دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در واقعه هفتم تیر نیز حدود ٧٢ فرمانده و مسئول به شهادت رسیدند و این نشان می دهد دشمن به دنبال از بین بردن نظام بود ولی با تحکیم و ایمان مردم با شکست مواجه شدند.

سردار دهقان با اظهار اینکه دشمن برای از بین بردن انقلاب تمام راهها را آزمایش کرد، افزود: امروز جاهلیت قرن ٢۱ آنچنان خود را تجهیز کرد تا انسان به گونه طبیعی تسلیم آنچه آنان می خواهند، شود.

وی با بیان اینکه همانگونه که مردم در هشت سال دفاع مقدس از حریم ولایت دفاع کردند، تصریح کرد: مدافعین حرم از حریم عصمت دفاع می کنند تا منطقه خالی از استکبار ستیزی شود.

سردار دهقان با اشاره به اینکه ملت ما دایره مسئولیت خود را از جغرافیای سیاسی فراتر برده است، گفت: مکتب اسلام، مکتب رشد و تعالی بوده و ملت و انقلاب ما به دنبال جامعه اسلامی است.

سردار دهقان با اشاره به اینکه دشمنان ما مصمم هستند تا هر زمان و مکانی به این نظام آسیب وارد کنند، افزود: در هرجایی که هر حرکتی صورت می گیرد تا به اصول و ارزش های ما آسیب برساند پشت سر آن دشمن و کسانی هستند که نمی خواهند این ملت دارای رفاه باشد.

وی مقاومت و ایستادگی ملت را تنها راه مقابله با دشمن دانست و افزود: مقاوت و ایستادگی ملت می تواند ما را در مقابل دشمن بیمه کند.

سردار دهقان با اشاره به حادثه تروریستی اهواز بیان کرد: به رگبار بستن ملتی که برای تماشای رژه نیروهای مسلح کشور آمدند، هیچ وقت قابل توجیه نیست.

وی با بیان اینکه در روز ٣۱ شهریور همزمان با شروع دفاع مقدس، مجددا دشمنان جریان صدام را ادامه دادند، افزود: اینها همانانی هستد که صدام را به جنگ تشویق کرده بودند.

سردار دهقان ادامه داد: آمریکا در چند سال گذشته عمده تلاش و تمرکز خود را بر اقتصاد و معیشت مردم قرار داد، افزود: آمریکا همزمان با تحریم برای کشور عزیزمان، یک جنگ روانی به راه انداخت و دنبال ایجاد آشوب در کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها