خبرهای داغ:
یادواره چهار شهید جنگ تحمیلی روستای برج و یادبود شهدای مدافع حرم استان و شهید حججی در محل مسجد روستا همراه با دعای پرفیض ندبه با سخنراني حجت الاسلام آجرلو و مداحي کربلایی مهدی یعقوبی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۶۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  یادواره چهار شهید جنگ تحمیلی روستای برج و یادبود شهدای مدافع حرم استان و شهید حججی در محل مسجد روستا همراه با دعای پرفیض ندبه با سخنراني حجت الاسلام آجرلو و مداحي کربلایی مهدی یعقوبی برگزار گردید.
حجت الاسلام آجرلو با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا گفت: هر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است و ما بایستی چشم دل خود را روشن کنیم تا بتوانیم جزو رهروان شهدا قرار گیریم.

وي افزود: برگزاری یادواره شهدا نبایستی موضعی و سطحی و یا براساس مناسبت باشد بلکه در هر زمان بایستی از طریق برگزاری یادواره شهدا یاد و خاطر دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس که برای دفاع از این مرزوبوم از جان و مال خود گذشتند تلاش کرد.

وی اظهار داشت: باید تاثیرگذاری یادواره های شهدا افزایش یابد به نحوی که افراد پس از ترک مجلس شهدا تغییری بزرگ را در خود احساس کنند.

حجت الاسلام آجرلو گفت: برگزاری متعدد یادواره های شهدا با اثرگذاری بالا از مهم ترین رهنمودهای ولایت است که به آن تاکید بسیار شده است.

سخنران یادواره شهدای چهاربرج اظهار داشت: شهدا مظهر راه حق و صحیح هستند و به وسیله توسل به آنها می توانیم به اوج رسیده و باید بدانیم که گرامیداشت یادوخاطر آنان کمتر از شهادت نیست.

وی گفت: نسل امروز باید بدانند می توانند همانند شهید حججی بوده و اجازه نگاه چپ دشمن به اسلام و ملت های اسلامی ندهند.

آجرلو بیان کرد: دشمنان اسلام به ویژه امریکای جنایتکار هر روز به دنبال توطئه و دسیسه تازه ای به منظور تخریب اسلام و تضعیف فرهنگ اسلامی در بین فرزندان ما هستند که بایستی با هوشیاری تمام دسیسه های آنان را خنثی کنیم.

سخنران يادواره شهدا اظهار داشت: در کشورما سخنان مقام معظم رهبری همواره در تمامی زمینه ها سبب گشایش بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها