خبرهای داغ:
به مناسبت شروع هفته دفاع مقدس جمع کثیری از بسیجیان، پاسداران و مسئولین شهرستان شیروان با امام جمعه شهرستان حجت الاسلام کوثری دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۷۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج: به مناسبت شروع هفته دفاع مقدس جمع کثیری از بسیجیان، پاسداران و مسئولین شهرستان شیروان با امام جمعه شهرستان حجت الاسلام کوثری دیدار کردند.

سرهنگ اکبری ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بیان کرد: حماسه دفاع مقدس پرافتخارترین مقطع دوران کشور بود که با نصرت الهی و مقاومت مخلصانه و ایثارگرانه مردم شریف و فداکار ایران در سایه وحدت ملی، ایمان و تبعیت از ولایت فقیه موفق شدیم متجاوز را تنبیه کنیم و باعث شد که دشمنان دیگر جرأت نکنند وارد جنگ نظامی با ایران اسلامی شوند.

فرمانده ناحیه شیروان با بیان اینکه آسایش و آرامش امروز را مدیون دوران دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره آن ایام بسیار حائز اهمیت بوده و به فرموده مقام معظم رهبری دوران دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی برای آیندگان است.

امام جمعه شهرستان در ادامه مراسم گفت: عاشورا و امام حسین متعلق به شیعه و سنی نیست اگر دقیق با عمق جان به آن نگاه کنیم عاشورا متعلق به بشریت است.

وی گفت: ما در دفاع مقدس با بهره‌مندی از فرهنگ عاشورا و عشق و اراده به خاندان پیامبر در جنگ نابرابر پیروز میدان شدیم.

حجت الاسلام کوثری، پایان هشت سال دفاع مقدس همچون پایان عاشورا تمام شدن و توقف راه نبود بلکه پس از آن ایمانی که محصول خلوص و فداکاری رزمندگان بود هوشیاری، تحرک و بیداری های بزرگی را رقم زد که این خلوص را در میان رزمندگان لبنان می توان یافت.

در پایان بیان کرد: تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس تابلو مقاومت و سنبل ایثار حاوی پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشد تا بشریت را از گرداب جهالت و تباهی نجات دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها