خبرهای داغ:
دیدار پاسداران، سربازان، بسيجيان، نيروهاي نظامي و انتظامي، مسئولين و كارمندان ادارات با امام جمعه شهرستان اسفراین حجت الاسلام محمدیان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۸۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  دیدار پاسداران، سربازان، بسيجيان، نيروهاي نظامي و انتظامي، مسئولين و كارمندان ادارات با امام جمعه شهرستان اسفراین حجت الاسلام محمدیان برگزار گردید.
در اين ديدار كه بمناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد فرمانده سپاه ناحيه اسفراين سرهنگ الهي راد به بيان و تشريح برنامه هاي گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.

حجت الاسلام محمديان ضمن تشكر و قدرداني از اين همه انسجام و اتحاد و همدلي تاكيد داشت كه در اين برهه حساس از جامعه همه بايد بيش از پيش اتحاد و همدلي خود را افزايش دهيم.

وي افزود: به حول و قوه الهي ملت شريف ايران از اين شرايط دشوار نيز به سلامت عبور خواهد كرد به شرطي كه همه اتحاد و همسويي و همدلي خود را حفظ كنند و از هرگونه اختلاف افكني و تفرقه به دور باشند و حول محور ولايت باشند.

محمديان گفت: مسئولان بايد اين هفته را بسيار گرامي بدارند و از آن درس بگيرند و اين فقط بايد به هفته ختم نشود بلكه هميشه بايد از دفاع مقدس درس گرفت و هيچوقت بيان دو كلمه فراموش نشود: جنگ تحميلي و دفاع مقدس چراكه اين جنگ را برما تحميل كردند و دفاع ملت شريف ايران، دفاعي مقدس بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها