محمد فرخی
با حضور صدها نفر از دختران قرچکی؛
همایش بزرگ زنان عاشورایی ظهر امروز با حضور دختران نسل امروز در کنار 40 نفر از زنان پیشکسوت دفاع مقدس در سالن هفت تیر شهرستان قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۹۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، بار دیگر ورزشگاه بزرگ هفت تیر شهرستان قرچک امروز مملوء از جمعیت شد، اما این بار نه با حضور تماشاچیان مسابقه فوتسال تیم محبوب مقاومت قرچک بلکه با حضور سه هزار نفری زنان عاشورایی دیار 15خرداد.

همایش بزرگ زنان عاشورایی برگزار شد

همایش بزرگ زنان عاشورایی ظهر امروز با حضور خانواده شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس، مسؤولین و بیش از صدها نفر از زنان قرچکی در این سالن هفت تیر این شهرستان برگزار شد.
دختران نسل امروز در کنار 40 نفر از زنان پیشکسوت دفاع مقدس آمده بودند تا ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اعلام کنند که راه آنان را ادامه خواهند داد.
حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد در ابتدای این برنامه ضمن خیر مقدم به حاضرین با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) گفت: خداوند خیر و سعادت هرکس را بخواهد؛ محبت امام حسین(ع) را در دل او قرار می دهد و شوق زیارت آن حضرت را در جان او می اندازد.
در ادامه سيده معصومه طاهری مدير اجرايي دفتر زنان مجمع جهاني اهل بیت که به عنوان مهمان ویژه در این برنامه به سخنرانی پرداخت، با ابراز اینکه حرکت سیدالشهدا(ع) بود که اسلام را بیمه کرد، افزود: ابا عبدالله(ع) زیر بار بیعت با دشمن نرفت چرا که اگر بیعتی در کار بود امروز دیگر خبری از اسلام ناب نبود.
مدير اجرايي امور زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات با اشاره به موج بیداری اسلامی، خاطر نشان کرد: شیخ زکزاکی شیعه می شود، می رود در نیجریه و میلیونها نفر دیگر را شیعه می کند، این چیزی به همراه ندارد جز نشان از خبرهایی خوش در آینده.
مسئول هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران در مسائل زنان به سازمان ملل و کشور های خارجی با بیان خاطره ای از مأموریتش در نروژ گفت: در جزیره ای در نروژ سفر کردم که دیدم عده ای با شنیدن حقانیت انقلاب اسلامی مسلمان شده اند و همه در خانه هایشان با عشق عکسهای امام خمینی(ره) را نصب کرده اند.
مدیر سابق اجتماعی و بین الملل مرکز امور زنان خانواده ریاست جهوری تصریح کرد: امروز هم همان تبلیغات مسموم دشمن وجود دارد و بلکه بیشتر هم شده است، عده ای ناآگاهانه تلاش می کنند تا عرب و عجم را به جان هم بیندازند و تفرقه ایجاد کنند که زهی خیال باطل!

همایش بزرگ زنان عاشورایی برگزار شد
در ادامه گروه هنری نورالحسین(ع) به کارگردانی محمد غفاری برای اولین بار در کشور اقدام به اجرای برنامه پرفورمنس عاشوراییان با محتوای روایتگری، مداحی، سرود و نمایش کرد.
در پایان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از 40 نفر از زنان پیشکسوت دفاع مقدس در قرچک تقدیر به عمل آمد.
اهدای بسته های فرهنگی، برپایی نمایشگاه و اجرای سرود توسط نوجوانان پایگاه نور از دیگر برنامه های این همایش بود.
گفتنی است این برنامه به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) قرچک به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد./

ارسال نظرات