با حضور جمعی از کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان صورت پذیرفت ؛
فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان و جمعی از کارکنان بسیج دانشجویی استان با اعضای محترم حوزه امام حسن (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۴۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان و جمعی از کارکنان بسیج دانشجویی استان با اعضای محترم حوزه امام حسن (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار که به میزبانی حوزه امام حسن (ع) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد ، دکتر روحانی معاونت محترم فرهنگی و حجت الاسلام و المسلمین اکرمی مسئول محترم نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشتند.
در ابتدای این دیدار آقای مصطفی کاشی فرمانده حوزه امام حسن (ع) به بیان گزارشی از عملکرد خود پیرامون وضعیت فعلی حوزه و برنامه های آتی آن پرداختند.
در ادامه مرتضی دهرویه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان به بیان مطالبی پیرامون نیازمندی حضور پررنگ تر روحانیون در برنامه های بسیج دانشجویی ، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تقویت آن ، چهل سالگی انقلاب اسلامی و تلاش بی وقفه دشمن به منظور ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجو پرداختند.
در بخش بعدی مسئولین محترم مدیریت های گوناگون ناحیه بسیج دانشجویی به بیان برنامه های خود و نحوه تعامل هرچه بهتر با دانشگاه پرداختند.
در قسمت پایانی این دیدار روحانی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان این مسئله را تصریح نمودند که دانشگاه آزاد سمنان آماده هرگونه همکاری با بسیج دانشجویی مستقر در این دانشگاه می باشد و خاطر نشان کردند که ان شا الله در آینده ازین قبیل دیدار ها و تعاملات گسترده تر و پر رنگ تر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها