پیاده روی عزاداران حضرت علی اصغر(ع) دهستان روخانه بر رودان در روز تاسوعای حسینی+تصاویر

عزاداران حضرت علی اصغر(ع)دهستان رودخانه بر رودان با اجتماع ۲۴ هیات عزاداری و جمعیت بیش از ۲۰۰۰ نفر از حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج تا امامزاده شاه صالح ( ع) با فاصله قریب به ۲ کیلو متر به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۴۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ عزاداران حضرت علی اصغر(ع)دهستان رودخانه بر رودان با اجتماع ۲۴ هیات عزاداری و جمعیت بیش از ۲۰۰۰ نفر از حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج تا امامزاده شاه صالح ( ع) با فاصله قریب به ۲ کیلو متر به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند سپس در جوار امامزاده شاه صالح( ع) مراسم با شکوهی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سخنران مراسم حجت الاسلام محمد برزگر پور مسئول سازمان بسیج طلاب استان هرمزگان بوده است و در ادامه این مراسم از مداحی پیر غلام امام حسین علیه السلام برادر حاج رضا خادمی استفاده شد و سپس مردم به صورت سنتی به عزاداری و سینه زنی ( واحد) پرداختند.

محمد سالاری، دبیر و اداره کننده این هیات با اشاره به نحوه برگزاری تشکیل و اداره مراسم عزاداری سالانه روز تاسوعای حسینی این هیات افزود: تمامی فعالیت های مربوط به هیات حضرت علی اصغر( ع)توسط هیات امنا و به صورت مشورتی و رای گیری با حضور اعضایی که از تمامی روستاها انتخاب شده اند اجرا می شود.

در این راهپیمایی هیات های مذهبی از روستاهای زیارت، باغگلان، باغشاه، بارانی، فاریاب( حسینیه امام حسین و مسجد ابوالفضل )، هیزبندگان( مسجد وحدت- مسجد فاطمهالزهرا – حسینیه ارشاد)، دلوابان، نظراباد، میانپلی، بلخیری، جوزیر، رگاب، زاهداباد، باغ جعفر، جلال اباد، موسعلی، باغ نرگس، چاه سیف الله( مسجد و حسینیه)، لیمویی و… شرکت کرده اند.

ارسال نظرات