خبرهای داغ:
گردهمایی رزمندگان اسلام در ماهشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضوربازنشستگان پاسدارهندیجان و رزمندگان اسلام و بازنشستگان ماهشهربرگزار شد که در این باره فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:اگر بعد از امام راحل ،مقام معظم رهبری زمامدار نظام نبود معلوم نبود چه بلایی بر سر کشور می آمد و شجاعت و تدبیر رهبر انقلاب با پشتیبانی مردم به ایران اسلامی عزت داده و با این وجود دشمنان اسلام جرات تهدید و تجاوز به خاک ایران را پیدا نخواهند کرد .
کد خبر: ۹۰۶۲۲۴۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،گردهمایی رزمندگان اسلام با حضور پیشکسوتان پاسدار و رزمندگان اسلام ماهشهر و هندیجان با دعوت از دریادار پاسدار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدار انقلاب اسلامی در عصر چهارشنبه در ماهشهر برگزار شد.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در این گردهمایی اظهار کرد:دشمنان اسلام و این مرز و بوم بیکار ننشسته و هر روز به دنبال تو طئه ایی و دسیسه ایی جدیدی است و ماها بایستی در هر نقطه ایی از کشور آمادگی مقابله با این دشمنان را داشته و مواظب تحرکات و نیرنگ های مزدوران دست نشانده استکبار باشیم.

 

وی افزود:در نظام اسلامی ایران ،گروههای چپ و راست معنایی ندارد بایستی همه در رکاب ولایت فقیه و تحت امر فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری باشیم و وجود حضرت امام خامنه ایی (مدظله العالی )یک نعمت الهی است وهمچنین دشمنان اسلام هیچگاه جرات تهدید را نخواهند داشت .

وی بابیان چراغ راه هدایت ولایت فقیه است گفت:امروز باید هوشیار باشیم توطئه های دشمنان اسلام وجود دارد و ماها پشت سر مقام معظم رهبری با جان ودل از کشور دفاع می کنیم و چراغ راه ولایت فقیه و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری است و دشمنان اسلام از ولایت فقیه ترس دارند چون هر جا ولایت بوده اسلام پیروز بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها