مردم عزادار زنجان در دهه اول محرم ضمن به نمایش گذاشتن عشق و ارادت خود به سرور و سالار شهیدان ، امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت ، در امر نیکوکاری و کمک به بیماران هم نقش مهمی را ایفاء کردند .
کد خبر: ۹۰۶۲۲۴۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

آنان با کمک به بیماران از جمله بیماران کلیوی ، اعلام کردند که مساعدت به مستمندان و بیماران از آموزه های دینی و درسی از قیام عاشورا ست .                            

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ خیرین زنجانی ، با حضور در پایگاههای انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ، حماسه بی نظیری از نوعدوستی را آفریدند. 

مجموع کمکهای مردمی به صندوق ها و حسابهای انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان در طول 10 روز ماه محرم بیش از 300 میلیون ریال است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 45 درصد افزایش دارد.

این نذورات مردمی ، در پنج پایگاه ثابت انجمن کلیوی مستقر در مسیر عزاداران زنجانی جمع آوری شد و در این امر خیریه بیش از 70 همیار انجمن کلیوی همکاری داشته اند . 

این همیاران افتخاری انجمن با حضور شبانه روزی خود در پایگاههای جمع آوری نذورات مردمی ، ضمن مشارکت در عزاداریهای حسینی ، در ترویج حس نوعدوستی هم سهمی بسزایی داشته اند .

آنچه که در طرح امسال پایگاههای مردمی انجمن خیریه کلیوی مورد نظر بود حضور خانواده ها به همراه فرزندانشان بود که آمده بودند تا انسان دوستانه و دستگیری را به فرزندان خود نشان دهند.                                                                 

روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان ضمن سپاس فراوان از مردم خیر استان در کمک به بیماران کلیوی ، و تشکر از   همکاری صمیمانه همیاران افتخاری آرزومند است به برکت خون شهدای کربلاو این نذورات و احساسات ، خداوند متعال اجر و پاداش دهد .

یادآور میشود  امسال در پایگاه های مستقر انجمن کلیوی علاوه بر جمع آوری نذورات عزاداران ، کارت خوان های سیار ، صندوق های ویژه برای توزیع در بین مردم مهیا بود واز مراجعه کنندگان نیز تست فشارخون انجام میشد.

ارسال نظرات