در بن برگزار شد؛

برگزاری یادواره آبروی محله به یاد شهید علی اكبر علی بیگی

همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره افتخار محله، به یاد شهید علی اكبر علی بیگی با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهر بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۶۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مصطفی عباسی در این یادواره ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا و خانواده های معظم آنان، گفت: شهدای عزیز ما در خانواده های قرآنی و با سیره نبوی تربیت یافتند و توانستند با بهره گیری از مكتب امام حسین علیه السلام افتخارات زیادی را در دوران دفاع مقدس خلق نمایند.

وی اظهار داشت: این سلاح ایمان بود كه در جنگ نابرابر تحمیلی موفقیت های بزرگ را نصیب رزمندگان ما می كرد و گرنه تمام دنیا با بهترین جنگ افزارهای نظامی به كمك صدام و رژیم بعث آمده بودند تا بتوانند نور انقلاب اسلامی را خاموش كنند كه رزمندگان و ایثارگران با از خودگذشتگی و مقاومت دشمنان را از خاك میهن اسلامی عقب راندند.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، ادامه داد: امروز نیز راه غلبه بر مشكلات و چیره شدن بر جنگ اقتصادی دشمن همان راه امام حسین علیه السلام و مكتب عاشورا و الگو قرار دادن فرهنگ دفاع دفاع مقدس است، زیرا دشمن متوجه شكست خود در عرصه های نظامی شده و به همین خاطر بر جنگ نرم و فرهنگی و اقتصادی متمركز شده است؛ ولی در این جبهه نیز با توكل بر خدا و نیروی ایمان ان شاءالله پیروز خواهیم شد.

لازم به ذكر است شهید  علی اكبر علی بیگی در سن 18 سالگی در منطقه شلمچه به درجه عظیم شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار