سید ساجد یعقوبی
مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: امروز داشته هایمان از خون‌های تقدیم شده شهدا برای اسلام، نظام و انقلاب است و امروز اگر در تمامی عرصه‌ها کشور پیشرفت داشته است به خاطر جانفشانی و ایثارگری رزمندگان و شهدا در مقابل دشمنان نظام بوده است.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۷۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
راه شهدا باید ادامه پیدا کند/ ایثارگری و همفکری مشکلات جامعه را رفع می‌کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولین و فرماندهان سپاه حضرت عباس (ع) و تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل و رئیس بنیاد شهید شهرستان اردبیل با خانواده شهیدان «بیوک رجبی» و «عدالت شکری مقدم» از شهدای عملیات مرصاد و شهید هاشم دهقانی نیا از شهدای مدافع حرم دیدار کردند.

حجت الاسلام بهنام امیری مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: امروز داشته هایمان از خون‌های تقدیم شده شهدا برای اسلام، نظام و انقلاب است و امروز اگر در تمامی عرصه‌ها کشور پیشرفت داشته است به خاطر جانفشانی و ایثارگری رزمندگان و شهدا در مقابل دشمنان نظام بوده است.

حجت الاسلام امیری با بیان این که یاد و نام شهدا در صفحه تاریخ همیشه ماندگار خواهد ماند، افزود: نباید اعتقادات و باور‌های شهدا در جامعه فراموش شود و باید راه و روش شهدا را پیش بگیریم چرا ایثارگری و همفکری مشکلات جامعه را رفع می‌کند.

وی ادامه داد: شهدا صالح‌ترین بندگان خدا هستند و از جایگاه ویژه‌ای نزد خدا برخوردارند چرا که شهدا با خدای خود معامله کردند.
راه شهدا باید ادامه پیدا کند/ ایثارگری و همفکری مشکلات جامعه را رفع می‌کند
ارسال نظرات