فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

رمز ماندگاری انقلاب اطاعت از ولایت فقیه است

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سه اصل رهبری، مردم و اتحاد اقوام رمز ماندگاری و پایداری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۹۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در چهارمین همایش نکو داشت فرمانده هان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان که در کانون شهید عالی برگزار شد، گفت: عاقبت بخیری در شرایط و تحولات وضعیت کنونی شرط ماندگاری انقلاب  است.

وی با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی است که در رأس آن یک مرجع دینی بوده که همه هستی خود را برای این انقلاب پای کار آورده بود افزود: دهه اول انقلاب سخت ترین دهه انقلاب بود که حاصل آنچه را که امروز مشاهده می کنیم مجاهدت یک عالم دینی و یک فرد مخلص بوده است.

سردار گشتاسبی ادامه داد: این انقلاب برای ماندگاری انقلاب اسلامی ۳ اصل پایدار ولایت فقیه، مردم و اتحاد اقوام ، را دارد که اگر این اصول در تمام دورانها رعایت شود انقلاب ما از مسیرش خارج نخواهد شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون تلاش کرده به ملت ما ضربه بزند و اگر امروز ما می خواهیم در برابر جنگ دشمن و معاندین داخلی و خارجی پیروز شویم باید با نگاه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بر اساس مؤلفه های ماندگاری انقلاب گام برداریم در این شرایط دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

همچنین آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان نیز در این همایش گفت: هشت سال دفاع مقدس قطعه ذرینی در تاریخ  و سند افتخاری برای انقلاب است.

وی ادامه داد: پیشکسوتان دفاع مقدس گنجینه های انقلاب اسلامی هستند که در هر شرایطی باید از تجارب این قشر تاثیرگذار در جامعه استفاده کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار