اسداله درویش امیری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، برگزاری صبحگاه مشترک و در کنار هم قرارگیری تمامی نیروهای مسلح جهت دفاع از کشور را دارای پیام ارزشمندی برای ملت توصیف کرد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نماد همدلی، هم افزایی و وحدت میان نیروهای مسلح در دفاع از کشور و ملت است.
کد خبر: ۹۰۶۲۳۰۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، برگزاری صبحگاه مشترک و در کنار هم قرارگیری تمامی نیروهای مسلح جهت دفاع از کشور را دارای پیام ارزشمندی برای ملت توصیف کرد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نماد همدلی، هم افزایی و وحدت میان نیروهای مسلح در دفاع از کشور و ملت است.
مقام عالی اجرایی استان، تمامی نیروهای نظامی و انتظامی را فرزندان ملت ایران برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه امروزه با دستاوردهای عظیم حوزه دفاعی، کشور به خودکفایی و بی‌نیازی در این زمینه دست یافته است.
وی در ادامه سخنان خود به پیام های قیام پرشور عاشورای حسینی اشاره کرد و افزود: ماه محرم فصل عشق و شور حسینی است که به مسلمانان آزاده و پیروان اهل بیت (ع) می آموزد زیر بار ذلت نروند و همواره از حق و حقانیت دفاع کنند.
استاندار زنجان با بیان اینکه وقوع حادثه دلخراش حمله تروریستی اهواز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در ماه محرم به فضای کشور بیش از پیش رنگ و بوی کربلایی داد، اظهار کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز رزمندگان با پیروی از درس های عاشورایی در مقابل استکبار جهانی از کشور دفاع کردند.
نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: 8 سال دفاع مقدس، زیباترین دوران چهل ساله انقلاب اسلامی است که در آن همبستگی، وحدت، گذشت و فداکاری موج می زند.

ارسال نظرات