خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

سی و هفتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم برادران پاسدار استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۲۳۲۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

سی و هفتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم برگزار می‌شودعلی اکبر کریم پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: سی و هفتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم برادران ویژه کارکنان پاسدار سپاه استان در نمازخانه سپاه انصارالحسین(ع) همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاثیرات تلاوت قرآن در زندگی فردی و اجتماعی گفت: انس با قرآن باعث ترفیع درجات معنوی می‌شود و زنگارهای گناه  را از دل می‌زداید.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود:  این مسابقات با هدف شناسایی و ارزیابی استعدادهای درخشان قرآنی و ارتقاء سطح حافظان و قاریان در در دو سطح یک و دو با حضور پاسداران استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره  به  دیگر اهداف این مسابقات گفت: ایجاد فضای معنوی  در سپاه و زمینه‌سازی انس و الفت بین کارکنان  از جمله اهداف  برگزاری این مسابقات است.

کریم‌پور  در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن  برادران در رشته‌های قرائت ترتیل اذان مفاهیم و حفظ پنج جزء در روز شنبه 7  مهر ماه برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات نهایی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار