خبرهای داغ:
محسن براتی
حجت الاسلام رحمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه درچه:
هفته دفاع مقدس یعنی زنده کردن و صیانت از ارزش های نابی چون اتحاد، برادری ، ایمان
کد خبر: ۹۰۶۲۳۴۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه، حجت الاسلام رحمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه درچه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران است. دوران هشت ساله دفاع مقدس مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرز‌های عزت و شرف این مرز و بوم، مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان بر تارک حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه درچه در ادامه افزود:تحمیل جنگ هشت ساله به ایران، دومین موج اتحاد و حرکت ملی را در پی داشت که برای آزاد زیستن، بهای بسیار پرداخته بودند و در این عرصه چنان به مبارزات خود بعد معنوی بخشیدند که از دل مرارت‌های بی شمار جنگ، ارزش هایی، چون شرافت، ایمان، عشق، شجاعت، تدبیر و ایثار تبلور یافت. هفته دفاع مقدس، فرصت مغتنمی برای نمایش و معرفی گوشه‌هایی از سلحشوری‌ها و شهادت طلبی‌های بهترین جوانان این مرز و بوم برای نسل حاضر است. در شرایط فعلی، پویایی و استمرار انقلاب اسلامی به حفظ و گسترش ارزش‌های دفاع مقدس بستگی دارد که حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، همان حفظ ارزش‌های انقلاب است.
حجت الاسلام رحمتی بیان کرد: هفته دفاع مقدس یعنی زنده کردن و صیانت از ارزش‌های نابی، چون اتحاد، برادری، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند تبارک و تعالی، وطن دوستی، راز و نیاز‌های خاضعانه در دل سنگر‌ها، اطاعت صادقانه از امام و رهبر خویش. به عبارت دیگر، هفته دفاع مقدس یعنی اثبات عملی اینکه ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.
ایشان در خصوص اهمیت دفاع مقدس گفت: پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت‌های امام شهیدان خمینی کبیر شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت‌های آرمان گرا و ایدئولوزی جهان گیر شد. دفاع مقدس در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... توانست معادلات جهانی را بر هم زند و تحلیل‌های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد.
بی شک این حادثه عظیم در یاد‌ها خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعدی انقلاب بر جای خواهد گذاشت.
در پایان مسئول نمایندگی ناحیه درچه فرمود: اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز دفاع مقدس، بر روح آرام گرفته همه رادمردان این حماسه که در خاک عنوده اند و در بهشت آسوده اند سلام و درود می‌فرستیم و برحفظ آرمان‌های امام راحل و پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین ادامه راه شهدای اسلام که با ایثار و از خود گذشتگی با نثار جان خود از اسلام و ارزش‌های آن جانانه دفاع کردند تأکید می‌نمایم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار