یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در برنامه آبروی محله تازه کند پایین با اشاره به صبر، ایستادگی و شجاعت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، گفت: آن ها با دستانی خالی در برابر دشمنی ایستادند که تا بن دندان مسلح بود.
کد خبر: ۹۰۶۲۳۶۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، قربان امینی افزود: صحنه هایی که رزمندگان در جبهه های جنگ آفریدند از ماندگارترین صحنه هاست و نظیر آن را فقط در قیام عاشورا می توان یافت چرا که آنان رهروان واقعی اباعبدالله بوده و درس ایثار و شهادت را از آن حضرت آموخته بودند.

   وی استمرار راه شهدا را در پیروی از ولایت و عمل به وصایان آنان دانست و بیان کرد: همه ما در برابر خون شهدا مدیونیم و باید با حرکت در مسیر شهدا و عمل به دستورات رهبری، دِین خود را ادا کنیم.

رزمندگان در جنگ تحمیلی با دستان خالی در برابر دشمن ایستادند

   کاشف الدین بیضایی از بانیان این برنامه با بیان اینکه شهدا به جامعه، محله و کشورمان، آبرو بخشیدند، هدف از برگزاری این برنامه را زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه آفرینان محله و انتقال روحیه ایثار، شهامت و از خود گذشتگی شهدا به نسل جوان عنوان کرد و افزود: هدف دیگر ما تجلیل از صبر و استقامت ستودنی خانواده های معظم شهداست.

ویژه برنامه آبروی محله به یاد شهید پاشا شکری و با حضور 100 نفر از اهالی محل و بسیجیان حوزه شهید تندگویان در محله تازه کند پایین میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها