خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تاکستان گفت: در ایام دفاع مقدس رزمندگان از رهبری گوش شنوایی داشتند و گوششان به دهان رهبر شان بود که به پیروزی رسیدند و این می طلبد که رزمندگان جنگ اقتصادی امروز نیز از فرماندهی و رهبری خود فرمان بگیرند و ان شاء ا.... به فضل الهی و عنایات امام زمان و مجاهدهای دلیر مردان از این جنگ نیز به پیروزی برسیم.
کد خبر: ۹۰۶۲۳۷۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی شهرستان تاکستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: گرامی می داریم هفته دفاع مقدس و گرامی می داریم یاد و خاطره امام و شهدای عزیز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و شهدای ترور اهواز را.
وی توضیح داد: دفاع مقدس دفاعی بود که از مکتب ونهضت عاشورا سرمشق گرفت و به شهدا و ایثارگران با الگوگیری از اهل بیت عصمت و طهارت و آقا اباعبدا... الحسین یا در جبهه های حق علیه باطل می گذاشتند و با ندای  یا زهرا و یا علی و یا حسین عملیات های خود را آغاز می کردند.
این مسئول تبیین کرد: دفاع مقدس و ایستادگی در مثابل دشمن برای ما درس های زیادی را آموخت، اگر آن روز تمام دنیا علیه ما بودند و مهین اسلامی ما به تنهایی  جنگ را  اداره کرد و به پیروزی رسید برای ما این  درس را  آموخت که با اتکا بر خداوند و توکل بر خالق هستی و با پیروی از اهل بیت می توان در مقابل تمام دنیای استکبار ایستاد و به پیروزی رسید و اگر امروز هم مسئولان ما این باور و اعتقاد را در خودشان زنده کنند که نباید به بیرون از مرزها چشم دوخت و با توکل بر خدا و عنایات ولی عصر(ع) مشکلات را بر طرف خواهیم نمود.
صادقی گفت : درس دیگری که دفاع مقدس برای ما داشت این بود که نباید به دشمن اعتماد کرد و اسرار خود را در اختیار دشمن گذاشت که خداوند می فرمایید (یا ایها الذین آمنو الا تتخذو ابطانه من دونکم لایالونکم ...و دوا ما عنتم) اگر امروز اسرار و اطلاعات سری کشور به دشمن داده شود بیشتر از دفاع مقدس به ما ضربه خواهند زد.
 
مسئول نمایندی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) ابراز کرد: درس دیگری که دفاع مقدس برای ما به یادگارگذاشت  تقویت هدف عالیه بود که ظرفیت های استراتژیک دفاعی را تقویت نمود و سبب شد ما از تفکرات مختلف، اقوام و حتی ادیان مختلف شهید داشته باشیم.
 
حجت الاسلام صادقی در بخش پایانی گفته های خود خاطرنشان کرد: درس دیگر دفاع مقدس که برای امروز جامعه ما نیز چاره ساز و مشکل گشاست تبعیت از فرماندهی کل قواست.
 در ایام دفاع مقدس رزمندگان از رهبری گوش شنوایی داشتند و گوششان به دهان رهبر شان بود که به پیروزی رسیدند و این می طلبد که رزمندگان جنگ اقتصادی امروز نیز از فرماندهی و رهبری خود فرمان بگیرند و ان شاء ا.... به فضل الهی و عنایات امام زمان و مجاهدهای دلیر مردان از این جنگ نیز به پیروزی برسیم.
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها