مسئول عقدیتی سیاسی گروه 11 توپخانه مراغه:

صیانت از ارزش های انقلابی ادامه راه واقعی شهداست

مسئول عقدیتی سیاسی گروه 11 توپخانه مراغه در آیین غبارروبی مزار شهدای این شهرستان با اشاره به جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: صیانت از ارزش های انقلابی ادامه راه واقعی شهداست.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۱۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت لااسلام اللهیاری افزود: این خون شهداست که به ملت و کشور آبرو داده و زمینه ساز امنیت و ارامش برای جامعه اسلامی شده است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برای آحاد ملت ایران عزت و افتخار در سایه نثار خون شهدا و ایثارگری های مردم شهیدپرور و مجاهد این مرز و بوم به ارمغان آورده است.
 حجت لااسلام اللهیاری اضافه کرد: ایثارگری های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تضمین کننده بقا و دوام نظام و انقلاب اسلامی بوده و از این رو شهدا دارای جایگاهی معنوی و رفیع در نزد پرودگار هستند.
وی با بیان اینکه همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم گفت: متاسفانه در عصر حاضر عده ای به آرمان های شهدا توجهی نکرده و ارزش های متعالی آن را ارج نمی نهند.
 حجت لااسلام اللهیاری افزود: ارج نهادن به مجاهدت ها و ایثارگری های ششهدا و ایثارگران، پاسداشت ارزش های اسلامی و انقلابی در عصر حاضر است.
وی ادامه داد: خون پاک شهیدان و ولایت و رهبری خنثی کننده توطئه های دشمنان و موجب صبر و استقامت در برابر سختی ها و مشکلات کنونی است.
 حجت لااسلام اللهیاری اضافه کرد: از این رو مردم و مسئولان باید به وصیت هیا شهدا که همان پشتیبانی از ولایت و صیانت از ارزش های انقلابی است، به درستی عمل کنند.
در این آیین با حضور یگان های منتخب نیروهای مسلح،
مسئولان و مردم به مناسبت هفته دفاع مقدس، گلزار شهدا و مزار شهدای گمنام
این شهرستان غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار