عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اهانت به عزاداران امام حسین (ع) خبط و انحراف ذهنی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در مجلس گفت: اهانت به امام حسین (ع) و عزاداران سیدالشهدا و احمق خواندن عزاداران یک خبط و انحراف ذهنی است.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۴۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در‌ مراسم یادواره ۵۰ شهید روحانی نیشابور در محل آرامگاه امام‌زاده محروق گفت: قبل از اینترنت، ۱۲۴ رادیو علیه ایران تبلیغ می‌کردند و انواع تحریم‌های اقتصادی را بر ایران وارد کردند.

وی خاطر نشان کرد: روحانیت نقش بسیار زیادی را در جنگ و مقابله با ضد انقلاب داشتند و در بیش از ۱۰۰ عرصه تاثیرگذاری داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: خیل عظیم روحانیت در مناطق جنگی حضور داشتند و همه خطوط حسینیه داشت که توسط روحانیون مدیریت می‌شد.

ذوالنور تصریح کرد: فرماندهان دفاع مقدس قواره‌های جنگ را عوض کرده بودند و خودشان در خط مقدم بودند.

وی تاکید کرد: روحانیت سپر بلای مردم است و برای مردم جانشان را هم می‌دهند و این نشان از دلدادگی به مردم است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز رسالت روحانیت بیشتر است، چون امروز خط و خطوط دشمن و خودی مشخص نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر یک روحانی در یک فتنه سکوت کرد و حق و باطل را نفهمید، مردم دچار گمراهی می‌شوند، سکوت در فتنه خیانت است، چون کمترین اثرش کاشتن بذر تردید در دل مردم است.

ذوالنور خاطر نشان کرد: روحانیت باید امروز نقش ایفا کند و پرچم‌دار بصیرت و دشمن‌شناسی باشد، امروز روحانیت باید در غبار فتنه مردم را هدایت کند.

وی تاکید کرد: امروز در محیط سایبری، فاضلاب فرهنگ غرب بار‌ها جوانان را مورد حمله قرار داده است نقش روحانیت مهم است.

این نماینده مجلس ادامه داد: اهانت به امام حسین (ع) و عزاداران سیدالشهدا و احمق خواندن عزاداران یک خبط و انحراف ذهنی است و بدون غرض نیست و نمی‌تواند از یک سینه بدون غرض خارج شده باشد.

وی افزود: کسی که این جمله را گفته است نمی‌تواند از بغض جریان سلیس انقلاب خارج نشده باشد و نمی‌توانیم ساده از کنارش بگذریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رهبران این‌ها با پول بیت المال در رسانه‌هایشان گفتند که ترویج شهادت، ترویج فرهنگ کشتار و خشونت است.

ذوالنور افزود: لیدر‌های این‌ها بودند که نوشتند که خشونتی که در کربلا اتفاق افتاد نتیجه خشونت بدر توسط پیامبر بود.

وی گفت: این خط از سقیفه تا به امروز بوده است و امروز روحانیت باید به عنوان پرچم داران هدایت جامعه در برابر این خطوط بایستند.

نماینده مردم قم عنوان داشت: حوزه بصیرت و معرفت کارکرد اصلی است که باید روحانیت در آن نقش آفرینی کند.

ذوالنور عنوان داشت: آنچه که مردم در فتنه ۸۸ انجام دادند را اگر مردم کربلا و کوفه انجام می‌دادند امام حسین (ع) به مسلخ نمی‌رفت، چون در فتنه ۸۸ مردم منتظر نظر خواص نایستادند.

وی ولایت مداری را رمز موفقیت دانست و تاکید کرد: اگر تفکر بسیجی و فرهنگ انقلاب اسلامی در کشور ترویج شود دیگر این گونه مشکلات اقتصادی نخواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها