فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان هم زمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس گفت: ابتکار و خلاقیت، لازمه کار در همه مجموعه‌ها خصوصاً بسیج دانش آموزی است.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۵۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی باقرالعلوم برازجان با حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع)، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان، در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهر برازجان برگزار شد.
سرهنگ نعمت الله غلامپور گفت: دفاع مقدس فرصتی شد تا ما ضمن تقویت روحیه خودباوری و فرهنگ مقاومت بتوانیم در برابر متجاوزین با اقتدار تمام بایستیم و تمام لحظه به لحظه دفاع مقدس چیزی جز تحقق شعار ما توانستیم نبود.
وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در اهواز و عرض تسلیت به آحاد مردم، خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره بدنبال صلح و دوستی با سایر ملت‌ها و از جنگ و خونریزی بیزار بوده، ولی در مقابل تجاوز و تعدی بیگانگان با تمام قدرت و توان از آب و خاک خود دفاع می‌کند.
غلامپور افزود: امنیت، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، حاصل جانفشانی‌های فرزندان غیور ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس است و باید همواره قدردان رشادت‌های آن‌ها باشیم.
سرهنگ غلامپور در ادامه از زحمات و تلاش‌های چندین ساله برادر پاسدار امرالله پاریاو در منصب فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی باقرالعلوم برازجان تقدیر و برادر پاسدار حیدر بردبار نسب را به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی باقرالعلوم معرفی کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهر برازجان نیز، ضمن قدردانی از زحمات برادر پاسدار امرالله پاریاو، برای آقای بردبارنسب، موفقیت در جایگاه و پست جدید را، از خداوند متعال خواستار شد و گفت: امیدوارم همدلی و هماهنگی بین دو نهاد مقدس بسیج و آموزش و پرورش روز به روز بیشتر شود.
سید حسن لواسانی در ادامه افزود: درسال‌های گذشته اغلب مباحث دوره‌های دانش آموزی، مباحث معرفتی و بصیرتی بود در حالی که امسال علاوه برمباحث گذشته سعی کرده‌ایم مباحث مهارتی و تشکیلاتی را در دستور کار داشته باشیم.
در ابتدای مراسم مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء دوران دفاع مقدس، گفت: جنگ هشت ساله برکات فراوانی برای ایران اسلامی داشت که می‌توان به خودباوری و اهتمام به داشته‌های خود اشاره کرد و در پرتو همین اعتماد بنفس، امروز ایران اسلامی حرف‌های زیادی در عرصه‌های مختلف بین المللی برای گفتن دارد.
کیانی از همراهی و حمایت فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان و مدیر آموزش و پرورش شهر برازجان با مجموعه بسیج دانش آموزی تشکر کرد و گفت: بدون شک حمایت و اعتماد مسئولان شهرستان در موفقیت بسیج دانش آموزی جایگاه ویژه‌ای دارد.
وی اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که هر چه امور را به دانش‌آموزان واگذار کنیم به همان میزان در هویت بخشی به دانش‌آموزان، مؤثر بوده‌ایم.
در ادامه سرهنگ دوم پاسدار امرالله پاریاو، به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج دانش آموزی در این مدت پرداخت و گفت: دانش آموز محوری راهبرد اساسی بسیج دانش آموزی است که با لطف و عنایت خداوند متعال با قوت در حال پیگیری است و امیدوارم برادر عزیزم آقای بردبار نسب نیز، این مهم را تا تحقق کامل موضوع پیگیری نمایند.
برادر حیدر بردبار نسب نیز گفت: امیدوارم خداوند توفیق رهروی راه شهدا، درک دفاع مقدس، عمل به سیره عملی همه رزمندگانی که بهترین‌ها را در تاریخ معاصر خلق کردند به ما عطا کند و لایق این خدمت گذاری باشم.
در پایان مسئول کانون بسیج فرهنگیان، برادر پاسدار ستار یحیایی، ضمن قرائت حکم برادر حیدر بردبارنسب به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی باقرالعلوم برازجان، از زحمات برادر امرالله پاریاو تقدیر کرد.
ارسال نظرات