فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه اقدامات دستگاه ها در بازار باید هماهنگ اجرایی شود، گفت: بازار سرپوشیده به عنوان شناسنامه تاریخی و فرهنگی تبریز می باشد و باید اقدام دستگاه ها در جهت حفظ بافت تاریخی این بازار بوده و در کنار آن باید حقوق شهروندی بازاریان حفظ شود.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۷۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، علیار راستگو به مطالبه گری خدمات از سوی اصناف بازار اشاره و بیان کرد: دستگاه های خدمات رسان با توجه به شرایط ویژه بازار و در محل هایی که امکان ارائه خدمات می باشد با اولویت بندی اقدامات خود را عملیاتی کنند.

وی همچنین همکاری اصناف بازار تبریز را در حفظ بافت و چهره تاریخی این بازار خواستار شد.

راستگو در ادامه با اشاره به حضور گردشگران داخلی و خارجی در بازار عنوان کرد: در کنار خدمات دستگاه ها، شهرداری نیز باید شرایط و امکانات بهداشتی این بازار را با اولویت کاری اجرایی کند.

کنار حفظ بافت تاریخی بازار، باید حقوق شهروندی بازاریان محقق شود

جلسه بررسی مشکلات زیرساخت های بازار تاریخی تبریز با حضور نماینده بازار، دستگاههای خدمات رسان، شهرداران مناطق 8 و 10 به ریاست مهندس راستگو صبح چهارشنبه چهارم مهر ماه در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعضای حاضر نسبت به گزارش عملکرد مصوبات جلسات قبل مطالبی را ارائه و برای تصمیمات متخذه این جلسه بازه زمانی اجرایی تعیین شد.

ارسال نظرات