خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

وحدت و پیروی از ولایت پیروزی ما را در دوران دفاع مقدس رقم زد

کارشناس سیاسی گفت: وحدت، پیروی از ولایت، رشادت‌ها و دفاع آحاد مردم با کمترین امکانات در هشت سال جنگ تحمیلی پیروزی ما را در دوران دفاع مقدس رقم زد.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۸۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

وحدت و پیروی از ولایت پیروزی ما را در دوران دفاع مقدس رقم زدبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمدصادق علی پناه در نشست بصیرتی در دبیرستان دخترانه زینب کبری(س) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وحدت، پیروی از ولایت، رشادت‌ها و دفاع آحاد مردم با کمترین امکانات در هشت سال جنگ تحمیلی پیروزی ما را در دوران دفاع مقدس رقم زد.

وی با اشاره به رشادت‌های بانوان در دوره جنگ تحمیلی گفت: در زمان جنگ تحمیلی به جزء سه کشور لیبی، سوریه و فلسطین همه کشورها به عراق کمک می کردند و در رأس همه آنها آمریکا قرار داشت.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران در طول این سال‌ها دسیسه‌هایی انجام داده که به لطف خدا و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت و حضور مردم در صحنه نقشه شوم دشمن را شکست داد.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن یادآور شد: جنگ با دشمن همیشه بوده و ادامه دارد و ما با حمایت از کالای ایرانی می‌توانیم در این دفاع نقش داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات