فرمانده سپاه 15 خرداد گفت: بسیج و دیگر نیروهای انتظامی و نظامی به تأسی از شهیدان گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، در شرایط فعلی کشور بی تابی خود را برای جانبازی در راه دفاع از آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و تحقق فرامین و تدابیر فرماندهی کل قوا ابراز می‌دارد.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۸۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار علی اصغر شهیری فرمانده سپاه 15 خرداد صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان قرچک تلاقی عاشورای حسینی و هفته دفاع مقدس را گواه این دانست که هیچ مسیری روشن‌تر از راه حسین(ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار نیست و گفت: راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود.
وی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس، تداعی کننده استواری کشوری است که با فرهنگ عاشورایی خود مقابل استکبار جهانی و هم‌پیمانانشان، ایستاد و با دست‌های خالی اما با تکیه بر مردم ولایتمدار و مدافع دین و وطن‌ به دنیا نشان داد که آزادگی و سربلندی در گرو ایستادگی است.
این مقام مسئول دوران هشت سال دفاع مقدس را به منزله اقیانوس عظیمی خواند و ابراز کرد: شهیدان والامقام و رزمندگان بصیر میهن اسلامی ایران همچون قله‌های سر به فلک کشیده غرب کشور می‌درخشند.
وی رشادت، ایثار، مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام در سال‌های حماسه و افتخار را بستری برای پیشرفت و توسعه کشور برشمرد و افزود: امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید و تحریم، پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد.
فرمانده ناحیه بسیج قرچک ادامه داد: دشمن بداند که روحیه عاشورایی ملت ایران اجازه تحمیل اراده و خواسته باطل و مردود را نخواهد داد و یادآور می شود که در صورت هرگونه تحرکی علیه ملت شریف ایران با استعانت از آیه "أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم" با اقتدار عمل خواهیم کرد.
شهیری در پایان اظهار داشت: بسیج و دیگر نیروهای انتظامی و نظامی به تأسی از شهیدان گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، در شرایط فعلی کشور بی تابی خود را برای جانبازی در راه دفاع از آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و تحقق فرامین و تدابیر فرماندهی کل قوا ابراز می‌دارد./ف.پولادوند

ارسال نظرات