مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه استان البرز گفت : نمایش رزمی فرهنگی کل یوم عاشورا مهم ترین بخش نمایشگاه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۶۲۵۱۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، داوود پاشایی در گفتگو با خبرنگار بسیج مستقر در نمایشگاه دفاع مقدس گفت: نمایشگاهی در کنگره شهدای استان البرز برپا شده است که دارای بخش های گوناگون فرهنگی، رزمی، نظامی و ورزشی است.

نمایش رزمی فرهنگی کل یوم عاشورا مهم ترین بخش نمایشگاه کنگره ملی شهدای استان البرز است

وی مطرح کرد: این نمایشگاه بخشی به نام سنگرهای نمادین دفاع مقدس با عناوینی همچون سنگر تبلیغات، بهداری و پشتیبانی را شامل می شود که یادآور همان سنگرهای 8 سال دفاع مقدس هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان البرز اظهار داشت: ادوات به روز نظامی نیز با همکاری نیروهای هوا فضای سپاه، ارتش ولایت، 23 تکاور و لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) به نمایش گذاشته شده اند.

پاشایی افزود: غرفه های فرهنگی نیز در این نمایشگاه برپا شده اند که هر یک از سازمان ها و نهادها در غرفه خود به فعالیت می پردازند.

به گفته وی، نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی نیز به همت جهاد کشاورزی برپا شده است که مردم از آن بازدید به عمل می آورند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان البرز عنوان کرد: یکی از جذاب ترین بخش های نمایشگاه، بازی ها و سرگرمی های رزمی، ورزشی و نظامی نظیر تیراندازی است که جوانان و نوجوانان از این فضا بهره مند می شوند.

پاشایی تاکید کرد: مهم ترین بخش نمایشگاه دفاع مقدس، اجرای نمایش رزمی فرهنگی کل یوم عاشورا است که هر شب پس از نماز مغرب و عشا توسط هنرمندان و هنروران استان البرز اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مکان مهمان دو تن از شهدای گمنام هستیم که بازدیدکنندگان در مسیر خروج از نمایشگاه از این فضا بهره مند می شوند.

خبرنگار : مینا صدیقیان

ارسال نظرات