خبرهای داغ:

مشق عشق در یادواره شهدای بشرویه

سومین یادواره بزرگ سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه با حضور مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و همچنین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و خانواده های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۵۵۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سومین یادواره بزرگ سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه با حضور مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و همچنین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، فرمانده سپاه بشرویه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور باشکوه خانواده معظم شهدا ایثارگران و رزمندگان و همچنین مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان بشرویه در محل هیئت سادات الحسینی این شهرستان برگزار شد.

سرگرد پاسدار علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و ۲۵ شهید حادثه تروریستی اهواز خاطر نشان کرد:دفاع مقدس یاداور ایثارگری و رشادت های شهدا و رزمندگان اسلام است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در راستای کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی در بشرویه گفت: ستاد اجرایی کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی در شهرستان بشرویه در راستای برنامه های مختلف ۱۰ کمیته تشکیل داده که با هدف انتقال فرهنگ شهادت مقاومت و ایستادگی به نسل جوان برنامه های مختلف و اثرگذاری در دستور کار دارد.

سردار حزنی مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه خاتم الانبیا کشور نیز در این مراسم به آمار شهدا از اقشار مختلف اشاره کرد و افزود: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس از تمامی اقشار خیاط، کارگر، کارمند و حتی دانش آموز درکنار معلم و نیز بانوان غیور حضور داشته اند.

مشاور فرمانده کل سپاه بیان داشت: شهدا مردمانی آسمانی بودند که می توان گفت در مقابل تمامی قاره های دنیا ایستادند و با پیروی از ولایت فقیه به پیروزی رسیدند و امروز رمز موفقیت ما نیز گرامی داشت یادوخاطر دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس است.

در این مراسم سرودخوانی،شعر سرایی ، سخنرانی برگزار شده و همچنین دو کتاب خاطرات سردار حسن جهانیان و شهیده خردسال نسترن خسروی از ۳۵ کتاب شهدای بشرویه و نرم افرار اندرویدی بر بال فرشتگان شهرستان بشرویه در پایان رونمایی شد.

همچنین به نیابت از تمام خانواده های شهدای بشرویه از خانواده سرداران شهید تجلیل گردید.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار