خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: ما برکات و آورده های معنوی زیادی در دفاع مقدس داشتیم و مدیریت عملیات ها در شرایط بحران از درس های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۶۲۵۶۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان صبح امروز در همایش رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس بسیج ادارات اظهار داشت: امروز هرچه ذخیره معنوی، عزت جهانی و نفوذ معنوی در سراسر دنیا داریم به برکت دفاع مقدس و خون شهدا است.

وی یادآور شد: سراسر جبهه پر از نور معنویت، اخلاص، دعا و مناجات بود و رشد جامعه ما نیز در آن زمان بود و امروز نسل های دفاع مقدس در راه حفظ انقلاب محکم ایستاده اند.

قاسمی با بیان اینکه به خاطر عزت و کرامتی که در دفاع مقدس کسب کردیم دشمن از ما عصبانی است افزود: روز گذشته رهبر انقلاب در جمع رزمندگان آن دوران بر نشر خاطرات و روحیه دفاع مقدس تأکید کردند  و فرمودند تنها آن روحیه ایثار و شهادت است که ما را از سختی ها عبور می دهد.

وی ادامه داد: روحیه رزمندگان اسلام باعث پیروزی در دفاع مقدس شد و ما با دست خالی در عین تحریم در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادیم.

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: در دوران جنگ به خوبی دفاع کردیم و دشمن را از سرزمین خود دور کردیم، باج به کسی ندادیم و تسلیم ظلم نشدیم. ما همچون امام حسین و یارانشان در دفاع مقدس مظلومانه جنگیدیم.

وی خاطرنشان کرد: هزینه های جنگ 50درصد توسط دولت و 50درصد توسط مردم تهیه شد و 75درصد نیروها مردمی بودند. در آن دوران مشکلات اقتصادی خیلی زیاد بود اما توکل به خدا و توسل به ائمه و باور داشتن فرمایشات رهبری باعث پیروزی ما شد.

قاسمی عنوان داشت: تکلیف امروز ما است که تجربیات دفاع مقدس، روحیه حماسی، گذشت و ایثار را به آحاد ملت منتقل کنیم. چرا که اگر شما نگویید دشمن خاطرات شما در دفاع مقدس را تحریف می کند.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس هر روز در بخشی با بحران مواجه بودیم و با نیروهای جوان و کمترین امکانات در دومین جنگ طولانی جهان که بر علیه ما تحمیل شد دشمن را به عقب راندیم.

فرمانده سپاه استان افزود: ما برکات و آورده های معنوی زیادی در دفاع مقدس داشتیم و مدیریت عملیات ها در شرایط بحران از درس های دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها