خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین:

امریکا با موجودیت ما مشکل دارد/مذاکره مسئله را حل نمی کند

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین اظهار کرد: آمریکا با موجودیت ما مشکل دارد و این مساله با مذاکره حل نمی شود، بلکه با وحدت مردم میتوانیم در جنگ اقتصادی و فرهنگی پیش آمده پیروز شویم.
کد خبر: ۹۰۶۲۵۸۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  حجت الاسلام حسین عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که صبح امروز در حسینیه شهرداری اقبالیه برگزارشد، با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دوران دفاع مقدس یک گنجینه عظیم است و ما برای رفع مشکلات کشور باید به این گنجینه مراجعه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کشور ما به دنبال جنگ نیست همان گونه که در دفاع مقدس ما شروع کننده جنگ نبودیم و با حمله دشمن مجبور به دفاع شدیم و سرانجام توانستیم دشمن را شکست دهیم. یکی از دلایل شکست دشمن، نقش کم نظیر و بی بدیل بانوان و جوانان بود و امروز دشمنان به دنبال انحراف این دو گروه هستند.
عدالتی گفت:دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه باید مورد استفاده قرار گیرد،از جمله درس های دفاع مقدس مقاومت و ایستادگی و بصیرت می باشد.
این مسوول با اشاره به مشکلات روز کشور گفت: ما نباید در دشمنی نظام سلطه با ایران لحظه ای تردید کنیم همان گونه که در برجام ما به تمام تعهدات خود عمل کردیم اما آمریکا به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرد این خود نشانگر این مساله است که آمریکا با موجودیت ما مشکل دارد و این مساله با مذاکره حل نمی شود، بلکه با وحدت مردم میتوانیم در جنگ اقتصادی و فرهنگی پیش آمده پیروز شویم.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار