نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دشمنان جنگ را برای خاموش کردن شعله انقلاب اسلامی به ملت ایران تحمیل کردند، ولی دفاع مقدس موجب شعله ور شدن آن شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۰۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، استقلال و پایداری ملت ایران را از برکات آن دوران عنوان و بیان کرد: امروز دشمنان با ترس از صدور آموزه های انقلاب و جنگ با ملت ایران تقابل می کنند ولی به برکت همین خون شهدا مسئولان نظام مقتدارانه مواضع ملت را در مجامع بین المللی به گوش جهانیان می رسانند.

وی با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: برای اولین بار در طول تاریخ این سازمان و در اقدامی بی سابقه سران کشورها و وزاء شرکت کننده به رهبر یک کشور خندیدند.

حجت الاسلام آل هام ادامه داد : این در حالی است که کارشناسان و ناظران بین المللی سخنرانی رئیس جمهور کشورمان را نشان از اقتدار ملی عنوان می کنند و به گفته آن ها سخنرانی دکتر حسن روحانی سنجیده تر، منطقی تر، متناسب با موقعیت و شمرده تر بود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه تکیه بر وحدت ملی محرک سخنرانی رئیس جمهور بود، بیان کرد: رئیس جمهور کشورمان از واژگانی در سخنرانی خود استفاده کرد که در عرف بین المللی و در بین اتباع غیر ایرانی سهل الفهم بود و توانست ارتباط بیشتری با مخاطبان غیر ایرانی برقرار کند.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: زبان بدن، حرکات چشم و فرم صورت رئیس جمهور نسبت به سخنرانی های قبل کم استرس تر بود و این مهم نشان از اقتدار و حمایت ملت ایران از دولتمردان خود در برابر سیاست های آمریکا و قدرت های سلطه طلب دارد.

وی افزود: رئیس جمهور کشورمان در یک نطق 15دقیقه ای ضمن ارائه تصویری شفاف از چهره مصمم، مقتدر و استوار ایران و افشای چهره واقعی آمریکا از نظر حقوقی در مذاکره دو جانبه با ترامپ پیروز میدان شد.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: ای کاش دکتر حسن روحانی با همان اقتدار، محیط داخلی کشور و چالش های سخت موجود را نیز به گونه ای مدیریت کند که آرامش و امید به جامعه بازگردد و مشکلات معیشتی و اقتصادی طبقات مختلف اجتماعی مردم کاهش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها