فرمانده سپاه ناحیه نیشابور گفت: امروز بسیج سازندگی یکی از بستر‌های لازم برای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۳۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید علی اکبر حسینی در مراسم اختتامیه اردو‌های جهادی طرح هجرت ۳ بسیج دانش آموزی شهرستان نیشابور گفت: امروز آمده ایم از این تفکر که تفکر بسیجی عاشورایی است تجلیل کنیم.

وی اظهار داشت: بسیج سازندگی که جایگزین جهاد سازندگی شد یکی از نهاد‌های برآمده از انقلاب اسلامی است. امروز کار بی بدیل است که با اخلاص و فداکاری شما در قالب اردو‌های طرح هجرت زمینه محرومیت زدایی را فراهم کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور عنوان کرد: امروز بسیج سازندگی یکی از بستر‌های لازم برای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری است. شما باحضور در اردو‌های جهادی روحیه خود باوری و عشق به مردم را در جامعه بارور کردیم و امروز شما جا پای شهدا گذاشتید.

وی اردو‌های جهادی را تفکر بازمانده از شهدا و ایثارگران دانست و بیان داشت: دانش آموزی که ۶۰ روز از آسایش خود برای رفاه مردم می‌زند به این می‌گویند ایثار و فداکاری.بسیج سازندگی جسارت جوانان را برای حضور در فضای کار و تلاش افزایش داده است.

حسینی تصریح کرد: اگر امروز مشکلات معیشتی گریبان گیر جامعه شده است به خاطر نبود تفکر جهادی است اگر نگاه متمرکز به دورن بشود و از ظرفیت‌ها و استعداد‌های بالقوه استفاده شود مشکلات ما حل خواهدشد.

خاطر نشان می‌شود؛ ۱۱۴۱ نفر روز برادر و ۱۰۰۰ نفر روز حوزه‌های خواهر در این اردو‌ها شرکت کردند و ۲۲ مدرسه در طول این اردو فضا سازی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها