سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی بین افکار عمومی، سازمان ها و دستگاه خود هستند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در نشست هم اندیشی با مدیران و مسئولان روابط عمومی و جمعی از اصحاب رسانه استان گفت: فعالیت روابط عمومی ها و دیدگاه مدیران همواره با فزار و نشیب هایی روبرو است.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۵۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ کریم الله شعبانی با بیان اینکه طی دو سال اخیر شاهد احیای روابط‌عمومی‌ها و نیز فعال شدن شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها در استان بودیم اظهار داشت :این امر در نوع خود حرکت بسیار ارزشمندی بوده است.

وی افزود: امروز همه پذیرفته‌اند که نقش اصلی در عرصه اطلاعات و ارتباطات را باید روابط‌عمومی‌ها ایفا کنند و مدیران نیز باید این مهم را بپذیرند که جایگاه روابط‌عمومی‌ها در برهه کنونی دوچندان شده است و روابط‌عمومی‌ها به معنای واقعی کلمه، پل ارتباطی بین افکار عمومی و سازمان و دستگاه خود هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها همواره در دستگاه‌های اجرایی مظلوم واقع شده‌اند، خاطر نشان کرد: اگر دستگاه اجرایی فقط به درون خود بپردازد و از برون غافل شود، به اهداف سازمانی خود نمی رسد و شکل ضعیفی از کارکرد دستگاه را ارائه خواهد کرد.

در این نشست از خدمات ادریس سالاری مدیرکل قبلی روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری زنجان تجلیل شد و حسن مظفری  به عنوان مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان منصوب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار