فرزند مددجوی کمیته امداد بخش نوک آباد شهرستان خاش با حمایت خانواده و با پشتوانه حمایت های این نهاد توانست امسال با کسب رتبه دو رقمی در کنکور کارشناسی ارشد در رشته جغرافیا قبول شود.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۵۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان  به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان،  شریف قنبرزهی متولد سال ۱۳۶۸ و ساکن روستای اسماعیل آباد گوهر کوه بخش نوک آباد شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان است.

پدرش به دلیل کهولت سن تحت حمایت کمیته امداد بخش نوک آباد قرار گرفت و از طریق این نهاد فرزندانش توانستند برای ادامه تحصیل حمایت شوند.

این دانشجوی موفق کمیته امداد بخش نوک آباد شهرستان خاش با اشاره به خاطرات دوران دانشجویی خود، گفت: بنده در ترم‌های ابتدایی دانشگاه به دلیل نداشتن سرمایه تصمیم داشتم از دانشگاه انصراف دهم، ولی پدرم مرا از این کار منصرف کرد و پیشنهاد داد یک روز به کمیته امداد امام(ره) مراجعه کنم که در نتیجه با مراجعه به این نهاد و دریافت کمک مالی توانستم ترم تحصیلی را به پایان برسانم.

وی یادآور شد: همچنین در ترم‌های بعد از طریق کشاورزی و کارکردن با ماشین دیگران توانستم هزینه‌های تحصیلی و زندگی خود را فراهم کنم.

قنبرزهی افزود: با وجود سختی های بسیار، محدودیت‌ها و با تلاش فراوان و درس خواندن شبانه روزی توانستم مقطع کارشناسی خود را با معدل ۱۷/۷۱ به پایان برسانم.

این دانشجوی موفق کمیته امداد بخش نوک آباد شهرستان خاش با بیان اینکه تلاش، پشتکارفراوان  و مهمتر از همه ایمان به خداوند متعال بخشی از عوامل موفقیت من است، ادامه داد: هم اکنون علاوه بر تحصیل در دانشگاه، در کار کشاورزی و دامداری نیز مشغول هستم.

وی با اشاره به اینکه نقش کمیته امداد و اساتید دانشگاه در موفقیتم بسیار ارزشمند بوده است، تصریح کرد: کسب رتبه ۱۶ رقمی را در آزمون کارشناسی ارشد رشته جغرافیا سال جاری را مدیون زحمات اساتید دانشگاه و حمایت‌های کمیته امداد می‌دانم.

قنبرزهی افزود: خیلی خوشحالم که توانستم در کنکور سراسری کارشناسی ارشد رتبه دو رقمی راکسب کنم و تمام تلاش من کمک به دانشجویان و دانش آموزان نیازمند است.

این دانشجوی موفق کمیته امداد بخش نوک آباد شهرستان خاش ادادمه بیان کرد: انگیزه بالایی در دستیابی به هدفم در کنکور داشتم و با حمایت‌های فراوان خانواده و پشتیبانی مالی از سوی کمیته مداد امام(ره) توانستم در این آزمون موفق شوم.
ارسال نظرات