با مشارکت کمیته امداد و موسسه خیریه حضرت رقیه(س) انجام شد:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید ۹ هزار بسته فرهنگی به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان با مشارکت کمیته امداد امام(ره) و موسسه خیریه حضرت رقیه(س) به دانش آموزان مناطق روستایی و محروم این استان اهداء شده است.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۵۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان  به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان به تشریح برنامه‌های اجرایی جشن عاطفه‌ها در سال جاری پرداخت.

محمود میرامامی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: سال جاری جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار که مرحله اول روز ۱۵ شهریورماه در پایگاه‌های ثابت و سیار کمیته امداد و ۱۶ شهریورماه در میعادگاه‌های نماز جمعه اهل تشیع و تسنن سراسر استان سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست این جشن همزمان با سراسر کشور با شعار لبخند "لبخند مهر بسته به مهر شما" در سطح این استان برگزار شد، افزود: میزان درآمد سال گذشته جشن عاطفه‌ها سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده که در این زمینه تمامی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت از بسته فرهنگی بهره‌مند شده اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها دو میلیارد. ۹۰۰ میلیون تومان کالا‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده و پیش بینی شده این میزان به بیش از پنج میلیارد تومان افزایش یابد.

میرامامی یادآور شد: کمیته امداد این استان آمادگی دارد تمامی کمک‌های جمع آوری شده در سطح شهرستان زاهدان را جمع آوری و با همکاری و پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش در چند مدرسه غیر برخوردار به دانش آموزان نیازمند و محروم منطقه اهداء کند.

وی با بیان اینکه تامین نیاز‌های تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت مانند پوشاک، کیف و کفش با همکاری خیران و حامیان انجام شده است، اعلام کرد: انشاء الله در سال جاری تمامی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در همه مقاطع تحصیلی از بسته فرهنگی بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن ۱۱ مهرماه همزمان با سراسر کشور در تمام مدارس سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود، گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید ۹ هزار بسته فرهنگی به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان با مشارکت موسسه خیریه حضرت رقیه(س) به دانش آموزان نیازمند اهداء شده است.

وی گفت: همچنین ۷۰ هزار پاکت ویژه جشن عاطفه برای توزیع بین دانش آموزان با همکاری مربیان و معلمان مدارس این استان برنامه ریزی شده است.
ارسال نظرات