مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان مطرح کرد:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان گفت: سند راهبردی موقوفات شهرستان زاهدان با هدف اجرای مدیریت بهتر و دقیق تر موقوفات این شهرستان گردآوری شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۶۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان، حامد غلامی، محقق شرکت دانش بنیان خاور، روز گذشته با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان دیدار کرد و به ارائه پژوهشی پیرامون سند راهبردی اوقاف و امور خیریه شهرستان زاهدان پرداخت.

حجت الاسلام مومنی در این خصوص گفت: این پژوهش در قالب ۸ فصل پیرامون فرهنگ لغات و اصطلاحات کاربردی در حوزه وقف، سیر تاریخی وقف در ایران، بیانیه مأموریت سازمان اوقاف و امور خیریه، چشم انداز اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زاهدان، اهداف و راهکار‌های کلان، هدف‌های عملیاتی و راهکار‌ها و آئین نامه اجرایی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شده است.

وی افزود: این پژوهش به درخواست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان و توسط شرکت تعاونی دانش بنیان خاور و با هدف اجرای مدیریت بهتر و دقیق‌تر موقوفات شهرستان زاهدان گرداوری شده است.
 
حجت الاسلام مومنی تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان حافظ موقوفات عمل کرده و نیت واقف را عملی می‌کند و تمام درآمد‌های موقوفات در محل مورد نظر خود واقف هزینه می‌شود.
ارسال نظرات