به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه پاسداران؛

باند گروگان گیری شهرستان ارزوئیه متلاشی شد

فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه گفت: به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه یک باند گروگان گیری در سطح شهرستان که قصد ایجاد ناامنی را داشتند،شناسایی و متلاشی شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۷۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  رضا اسماعیلی کاخ    اظهار داشت:توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) یک باند گروگان گیری در سطح شهرستان که قصد ایجاد ناامنی را داشتند،شناسایی شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارزوئیه افزود: سربازان امام زمان(عج) با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی با انجام عملیات دقیق و در کمتر از سه ساعت افرادی که قصد ایجاد ناامنی داشتند را شناسایی کردند و گروگان را آزاد کردند.

 

وی با بیان اینکه عده ای با ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان و به هم زدن نظم و امنیت عمومی دست به انجام چنین کارهایی می زنند،خاطر نشان کرد: لذا در راستای تامین امنیت شهرستان ارزوئیه برخورد قانونی و ضربه به همچنین باندهایی در دستور کار اداره کل اطلاعات سپاه شهرستان قرار دارد.

 

فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه بیان داشت: با عنایت خداوند متعال و اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه و با همکاری قوه ی قضائیه و برادران نیروی انتظامی شهرستان، عملیاتی برنامه ریزی شد که خوشبختانه با موفقیت انجام گرفت و گروگان گیران مورد شناسایی قرار گرفتند و گروگان آزاد شد.

 

اسماعیل کاخ در پایان عنوان کرد: با تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به خصوص سربازان گمنام امام زمان(عج) این خادمان بی ریا و بی ادعا ،امنیت و ثبات که بالاترین و باارزش ترین سرمایه مادی و معنوی به شمار می رود،فراهم است که باید قدردان این نعمت باشیم.

 

 

بوتیا نیوز

ارسال نظرات
آخرین اخبار