خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس مراغه با تاکید بر لزوم وجود وحدت در جامعه گفت: بزرگترین خیانت در وضعیت کنونی، ایجاد اختلاف و تفرقه در بین آحاد مردم است.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۹۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: تکیه بر منویات رهبری و وحدت و یکپارچگی رمز موفقیت ملت ایران در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان است.
وی با بیان اینکه ولایت و رهبری مایه اتحاد و انسجام آحاد ملت است ادامه داد: مسئولان باید پشت سر رهبری حرکت کرده و گوش به فرامین ایشان و تابع رهنمودهای ولایت باشند.
سردار خرم اضافه کرد: ولایت به عنوان رکن اساسی نظام مقدس اسلامی بوده و از این رو  ملت ایران باید قدر و ارزش این نعمت را بیش از هر زمانی بدانند.
وی گفت: دشمن همواره در قالب نقشه ها و برنامه های شوم خود درصدد تضعیف و وارد کردن ضربه به بدنه نظام اسلامی بوده که نمونه بارز آن جنگ اقتصادی و فرهنگی در سال های اخیر است.
سردار خرم افزود: دشمن هیچگاه قابل اعتماد نبوده و بارها عدم پایبندی به قوانین و معاهدات را به وضح نشان داده و از این رو امید به دشمن بزرگترین اشتباه ممکن در عصر حاضر است .
وی ادامه داد: دلیل عدم اعتماد به آمریکا و استکبار این بوده که دشمن اسلام هیچ زمانی برای موفقیت این نظام و انقلاب تلاش نخواهد کرد.
وی اضافه کرد: امروز نیز به برکت جوانان ولایتمدار، بصیر و ملت آگاه در سایه رهنمودهای رهبری،  دشمن در چهل سالگی انقلاب از اهداف شوم خود مایوسخواهد شد.
 همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس مراغه با حضور جمعی از مسئولان، خانواده های شهدا و رزمندگان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و در هشت سال دفاع مقدس بیش از یک هزار و 400 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی و کشور کرده است.

ارسال نظرات