در جشنواره شهید رجایی صورت گرفت:

کسب رتبه برتر استانی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با کسب بالاترین امتیاز در گروه علمی،فرهنگی و آموزشی به عنوان دستگاه برتر استانی در جشنواره شهید رجایی معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۹۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان با اهداء لوح تقدیر، کسب این رتبه را به حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تبریک گفت.

در متن این تقدیرنامه آمده است؛ بدون تردید خدمت رسانی به مردم به عنوان محور تعامل دولت و ملت به منزله گذرگاه ایمنی برای نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه کار و تلاش جمعی و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها است.

ستاد جشنواره شهید رجایی ضمن گرامیداشت هفته دولت، با هدف نهادینه سازی فرهنگ ارتقا عملگرد دستگاه‌های إجرائی و افزایش اعتماد عمومی، با عنایت به کسب بالاترین امتیاز در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی، آن اداره کل را به عنوان دستگاه برتر برگزیده و با اهدا این لوح از تلاش و پشتکار جنابعالی و همکاران محترمتان قدردانی و استمرار توفیقات شما را در خدمت به مردم و در راستای أهداف دولت تدبیر و امید از خداوند منان مسئلت می‌نماید.

دبیرخانه ستاد جشنواره شهید رجائی استان، بر اساس ارزیابی شاخص‌های عمومی و تخصصی، عملکرد دستگاه‌های دولتی استان را ارزیابی و همزمان با هفته دولت دستگاه‌هایی که بالاترین امتیاز را کسب می‌کنند به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی می‌کند.
ارسال نظرات