با استفاده از نیروهای نخبه جوان می‌توان در جنگ اقتصادی پیروز شد

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز نیز در جنگ اقتصادی با تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی و با استفاده از نیروهای نخبه جوان می‌توان دشمن را شکست داد.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۱۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حبیب اله توکلی در مراسم دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدای سرباز تیپ ۵۷ ابوالفضل بابیان اینکه یکی از برنامه‌های اساسی نیروهای مسلح باید سرکشی و بازدید از خانواده‌های شهدا باشد، بیان کرد‌: باید از خدماتی سربازانی که درراه دفاع از دین و کشور جان شیرین خود را فدا کرده‌اند تجلیل شود و علاوه بر آن باید تمامی دستگاه‌های دولتی و نظامی  تلاش خود را برای حل مشکلات خانواده‌ها این عزیزان انجام دهند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: شهدا درس از خود گذشتی و ایثار به ما داده‌اند و وظیفه همه است که امروز با تلاش و مجاهدت راه آن‌ها را در عرصه‌های مختلف ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که دشمن بعثی در 8 سال دفاع مقدس با حمایت کشورهای جهان نتوانست در برابر اراده ملت ایران کاری از پیش ببرد امروز نیز در جنگ اقتصادی با تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی و با استفاده از نیروهای نخبه جوان می‌توان دشمن را شکست داد.

توکلی در ادامه اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین نسل جوان امروزی نهادینه شود و در این راه باید از وجود خانواده‌ شهدا بهره برد.

در حاشیه این مراسم مقرر شد خانواده شهدای سرباز به سفر مشهد مقدس اعزام شوند ضمن اینکه در این دیدارها هدایایی نیز به این خانواده‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات