خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تشدید تحریم های علیه کشورمان گفت: این تحریم ها در حال حاضر وجود دارد و موضوع جدیدی نبوده و حربه ای تبلیغاتی و رسانه ای است.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۱۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: تحریم های اعمال شده و خرو از برجام توسط آمریکا امری است که توسط روسیه، چین و حتی شرکای اروپایی آن نیز محکوم و نکوهیده شده و این نشان از شکاف موجود بین هم پیمانان این کشور است.
وی ادامه داد: کشورمان در قالب برجام و سایر معاهدات بین المللی به تعهدات خود به صورت کامل عمل کرده لیکن آمریکا همواره بدعهدی خود را در این قراردادها نشان داده است.
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه سخنان رئیس جمهوری کشورمان در سازمان ملل توام با دقت و فارغ از احساسات بود اضافه کرد: براساس این سخنان، ترامپ شخصیتی است که هنوز مفهوم دولت را نفهمیده و به معاهداتی که دولت متبوعش با دیگران بسته پایبند نیست.
خطیب جمعه مراغه گفت: با وجود ریاست آمریکا بر شورای امنیت سازمان ملل متحد، این کشور به مصوبات این شورا نیز عمل نمی کند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: باوجود مشکلات اقتصادی، گرانی، تورم و برخی سو مدیریت ها در داخل، وقتی دشمن خارجی وجود داشته باشد، آحاد ملت متحد و منسجم در برابر توطئه های دشمن خواهند ایستاد.
وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در اهواز و شهادت عده ای از هموطنان ادامه داد: متاسفانه این حادثه توسط عده ای از عوامل بیگانه و تجزیه طلب انجام گرفت که منجر به شهادت مردم بی گناه و پرسنل تلاشگر نیروهای مسلح شد.
حجت الاسلام پور محمدی اضافه کرد: مردم خوزستان و کشورمان در آیین تشییع شهدای این حادثه تلخ، انزجار و محکومیت این حادثه تروریستی را اعلام کرده و وحدت خود را باردیگر نشان دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها